2016 BENİM CİLALI TAŞ DEVRİ YILIM :))

Malum biz hatunlar her yeni yıl geldiğinde, yeni hedefler, yeni projeler yazarız çizeriz. Kimimiz pano yapar, kimimiz günlük tutar, yöntemin şekli önemli değildir ama , mutlaka kendince bir plan yapar.


Benim planım bu sene tamamen kendime yönelik olacak.Önceliklerimi değiştirmeye karar verdim.Bence tüm hanımlar hoşlanacak bu projemden.

Nereden çıktı derseniz, yaklaşık bir haftadır, yaz tatili yapamadığım izinlerimi kullanmak üzere evde istirahatteyim, mecburi dinlenme...

Ev işi hiç ama hiç bitmiyor, yemeği hallediyorsunuz, toz çıkıyor, tozu alıyorsunuz, dolaplar dağılıyor, siliyorsunuz, toparlıyorsunuz başka taraf dağılıyor.Gelde çıldırma.

Çok süslü hanımlardan olamadım hiç bir zaman, çünkü önceliklerim farklı idi. Ben her tarafı organize etmeyi beceremiyorum sanırım, yardımcı ablaları olsa da, sabah kendimi cilalamak yerine, evi toparlama derdine düşüyorum.Orası burası derken, kedinin maması, osu,busu kendime sıra gelmiyor.

Bu arada kendini cilalayanların, ya şehr-i Ramazan gibi dolananlarında evi dört dörtlük değildir eminim :)))

Bu nedenle, 2016 da değiştirdim durumu, haftada bir Şaziş toparlıyor nasılsa, olduğu kadar.Yemek derdimizde yok, ailece sağlıklı besleniyoruz.Bilinç ve farkındalık yılımız, sağlık adına, E o zaman ben de kendimi parlatır, cilalarım dedim.

Varsın başka tarafları bok götürsün.Afedersiniz.

Şöyle olacak;  sabahlarım eskinin aksine,

yatay toplamak yok, zaten uzmanlar toplanan yatakların hijyenik olmadığı hususunda hem fikirler, bırakıyoruz dağınık kalıyor.Akşam nasılsa yatacağız.

Camları açıyoruz, temiz mis havayı içimize çekiyoruz, şükür ve teşekkür ederek güne başlıyoruz.

Akşam aniden biri gelir diye endişelenmekten vazgeçiyoruz, haber vermeden gelmemeyi öğrensinler, yada böyle tımarhane gibi bulunca dedikodu yapmasınlar. :)) Çok eğlendim projemden şu an yazarken.

Ergenusun odası bize dert olmuyor, eti canga reklamı gibi sakin oluyoruz.Kibrit çakıp yakasımız gelse bile, ETİ CANGAAAAA (Bu yazı reklam içerdi üzgünüm, bu arada bitteri çıkmış)

Öyle kek, börek, muhallebi, puding gibi ani baskınlar için hazır olamk durumunda da değiliz, gelen gelirken adam gibi getirsin bir şeyler :))

Lokum hanımı mecburen besliyoruz, ondan kaçış yok, sonra kendimize bakıyoruz.Uzun uzun acele etmeden, keyifle...

Kıyafetimizi seçip, cilalanıp, arkamıza bakmadan çıkıyoruz.

Akşam ola hayrola diyerek işimize gidiyoruz.

İşten gelince yok öyle, bir tarafımıza zift sürülmüş gibi koşturmak, rahat rahat, yavaş yavaş, tek çeşit, bir de salata, hem formumuzu koruyoruz hem yorulmuyoruz.

Alıyoruz elimize kitabımızı hem dinleniyoruz hem bilgileniyoruz.

Eve değil kendimize yatırım yapıyoruz.Bu kadar...

Evimizi süpürmek yerine, kendimize bakıyoruz, evi süpüren var nasılsa, kendimizi arındırıyoruz, parlatıyoruz, cilalıyoruz.

BİZDEN DAHA ÖZELİ YOK, BUNU UNUTMUYORUZ.KENDİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ.

Hadi hanımlar, kendi tozumuzu alma zamanı, silkenelim biraz.Cilalı taş devri başlasın...

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2016

Yorumlar

Popüler Yayınlar