KENDİMİ SEVİYORUM.



Bu sabah güne kendimi çok severek başladım. Önce günaydın güzelciğim dedim kendime.

Sabah oldu, her şey çok güzel olacak. Ayaktasın, sağlamsın, ağrın sızın yok, teşhis edilmiş önemli bir sağlık sorunun yok, evladın, kocan, baban, kardeşin, sevdiklerin herkes yanında.

Şükret, teşekkür et  ve sev kendini.

İşine, eşine gösterdiğin özeni hadi kendine de göster. Hatta ilk önce kendine göster.

Kendini sev, kendini memnun et, gerisi sonra olsun.

İşler yetişsin diye sırtın tutuluyor ya, tutulan sırtını sev, teşekkür et ona, kendisini görmezden geldiğin için.

Ağrıyan başını sev, seni tüm gün ayakta tutan, düşünen düşündüren çoğu zaman görmezden geldiğin o çok sevdiğin başını sev. Özür dile ondan, lüzumsuz işgallerin için. Her ahvalde seni taşıdığı için. İleriye gitmeni sağladığı için. 

Hani relaks olmak istediğimizde dinginliği yakalamak adına, tenha bir yerde ayak ucumuzdan itibaren organlarımızın farkına varırız ya, işte aynen öyle bu sabah baştan ayağı her organıma ve kendime teşekkür ettim. Ruhumu da es geçmeden.

Bundan sonra böyle olacak. Biraz şımartacağım onları.

Çok emekleri var üzerimde.

Sizce de hak etmiyorlar mı?

İşte bu niyetle sabah günün mottosunu diğer günlerin aksine kendini sevmek üzerine kurguladım. Biz kendimizi sevelim, hem de öyle çok sevelim kucaklayalım ki, varsın başkası sevmesin. Unutmayalım kendimizi.

İşimize, gücümüze, evimize, arabamıza, evcil hayvanımıza vs , gösterdiğimiz özenin bin mislini kendimize gösterelim. Kendimize gösterelim ki, çevremiz aydınlansın. Önceliğimiz kendimiz olsun.

Seni seviyorum kendim, yeniden Dünyaya gelsem gene senle olmak isterdim.

Hadi durmayın kucaklayın kendinizi.

Kendinizi severek başlayacağınız günlere, sevgiyle…


G.Banu KOCATEPE
Ocak 2016





Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar