HEY SEN! KONUŞMAMA HAKKINA SAHİPSİN :)



Bugün konuşmama hakkımı kullanıyorum. Sessizlik yemini etmiş gibiyim, canım hiç kimse ile sohbet etmek istemiyor.

İş için bile olsa, sadece hı hı , evet diyerek günü tamamlamayı düşünüyorum.

Yorgun hissediyorum.

Ağzımı açasım yok.

Sanırım özel dönemden, hani şu herkesin size battığı günlerden.

Kaşının üstünde gözün var olarak algıladığınız.

Söylediğim her şey, delil sayılacakmış psikolojisindeyim.

Merkür’de zaten geri gidiyormuş, akımı köküm anlıyormuş insanlar, en iyisi susmak dedim.

Amerikan filmlerinden etkilendiğimiz gerçek, Türkiye de nasıl oluyor acaba bu meseleler, tutuklandık diyelim, Allah muhafaza…

Hey sen, konuşmama hakkını kullanabilirsin, söylediğin her şey delil olarak kullanılacak mı? Yoksa, itekleme, kakaklama mı? Arabanın içine ittiriliş mi? Kameralara saldırılış mı? Cop konusuna değinmek bile istemiyorum. Hak eden var nihayetinde…

Avrupa Birliğine giriş sürecinde, Türk polisi de kullanacakmış bu tabirleri, hadi bakalım.

Artık aynı filmlerdeki gibimi söyler repliği, yoksa sus ulan mı? 

Zaman ve temcit pilavı gibi gösteren TV kanallarından öğreniriz.

Nereden geldim bu konuya bilmem, sonuç bugün susma hakkımı kullandığım.

Söz gümüşse, sükut altındır diyerek bağlayalım.

Sevgi ile…

G.Banu KOCATEPE
Mayıs 2016


Yorumlar

Popüler Yayınlar