TEŞEKKÜRLER BABA...



TEŞEKKÜRLER BABA…

·         Kötüsüyle iyisiyle bu dünyada var olmama olanak sağladığın için... 

·         Demokratik olup, her yaşta söz hakkı sağladığın için…

·         Objektif olup, sadece benim çocuğum haklı demediğin ve adaleti öğrettiğin için…

·         Baba ocağının her koşulda sonuna kadar ve hep  açık olduğunu bana hissettirdiğin için…

·         Toplumsal normlara uygun ama fikri hür, vicdanı hür birey olma şansı verdiğin için…

·         Her zaman tercih hakkım olduğunu bildiğim için…

·         Vıcık vıcık bir baba kız ilişkisi yerine, seviyeyi, saygıyı ve mesafeyi öğrettiğin için…

·         Başarılı çalışmalar imza attığın, sürekli çalışarak bana çalışkan olmayı sevmeyi öğrettiğin için…

·         En önemli kararlarda seçimi bana bırakma nezaketi ve anlayışı gösterdiğin için…

·         En ümitsiz anlarda bile, sen halledersin, sen başarırsın, senden Bakan , Milletvekili ala olur deyip, özgüvenimi kabarttığın için… (Bakarsın biraz daha ilerde o da olur)
·         Mantığı öğretip, mantıksızlardan farkımı ayırt etmemi sağladığın için…


Bıraksan bu liste uzar gider, herkesin babası özeldir ama benimki pek bir özeldir,

Adam gibi adamdır. Az Konuşur, çok çalışır, cömerttir, merttir, gerçek bir insan ve hayvan dostudur, yastığını, yorganını, parasını, fazla buzdolabını, cebindeki son parayı, işçisine verecek kadar, evde ki hayvan dostları dışında, dökümhanede, sokakta ki hayvan dostlarına emekli maaşını harcayacak kadar merhametlidir, titizliği zaman zaman sinirlendirse de onu, işçilerinin çocuklarına babacığımın ismini verdiği, hiç bir zaman standart olmayan adamdır.

Babalar Günün kutlu olsun Ümit Sayan.Daha niceleri olsun.

Sen;  şimdi gene maç esnasında arama cüreti gösterip fırçayı bastığın gibi, bunu sanal mecraya koydum diye  fırçayı basarsın ama, birde yazı olsun ve duygularımı bil istedim. 

Müteşekkirim.

G.Banu KOCATEPE
Haziran19






Yorumlar

Popüler Yayınlar