TEŞEKKÜR EDERİM BÖYLE BAKTIĞIN İÇİN...


Alışılmışın dışında bir yazı farkındayım, toplum olarak tersine, acılara alışkınız, oysa çok mutluyum. Seviyorum ve seviliyorum. El üstünde,  baş üstünde tutuyor ve tutuluyorum. Ne mutlu bana, bize.

Bu duygularımı özellikle dışa vurup, örnek olmak ve ‘’hey normali budur’’ diyerek farkındalık yaratmak istiyorum.

Nazardan, kem gözden korkmuyorum, aşk ve sevgi emek ister, çabalarsan bir şeye benzer diyerek, hayat arkadaşıma evlilik yıldönümümüz için içimden geçenleri yazıyorum.

Kendimi fütursuzca bıraktığım,

Yoluna ömrümü adadığım,

İzinsizce dolaştığım bağım, bahçemsin.

Pamuk gibi, aslan gibi, yumuşacık dev bir arkadaşsın.

Seninle yaşadığım için,

Seninle yaşlandığım için,

Şükür ettiğimsin.

Nice senelerimiz olsun benim hayat arkadaşım, canım, yarenim, can yoldaşım.

Teşekkür ederim.

Böyle baktığın için, OĞLUM için, her şey için,  seni Seviyorum Kemal Kocatepe…

 
G.Banu KOCATEPE
Mayıs 2017

 

 

 


Yorumlar

Popüler Yayınlar