KİŞİSEL GELİŞİM/GERİLİM :))


Biri kişisel gelişim mi dedi?

Yazının ana teması kişisel gelişim adı altında yaşanan kişisel gerilimler…

Gelişeceğiz diye göbeğimiz çatlıyor. Oku, oku, oku, yetmiyor.

Her dönem farklı bir yaklaşım, farklı deneyimler, farklı bilgiler.

Yoga, reikii, çakra, duygusal zeka gelişim, zor insanları yönetme sanatı vs  çağ dışı kalırken, yeni çağda, kişisel gelişimde  neler yok ki, hangisine yetişiriz bilmem.

Gel de gelişme pardon GERİLME…

Dün bir uzun zaman sonra can arkadaşımla idim.

Konularımızda, malum hormonlar, stres derken gece yaşadığım uykusuzluk problemlerine dem vurduk. Yaşlar olmuş 45+, uyku ihtiyacı azalıyor mu dersiniz, menapoz işareti mi dersiniz bilemem ama, arkadaşımın bakış açısıyla, evrenden yükleme varmış. J) Evet doğru duydunuz. Bu sene Kova burcunda tutulma başlayana kadar hepimize yüklüyorlarmış J))

Güler misin, ağlar mısın bilemedim. Peki bana yükleme yapılırken, sayın eşimin fosur fosur uyumasına nasıl bir yorumun var dedim. Senin spiritüel alanın açık o yüzden sen etkileniyorsun, eşin bilim adamı yemiyor yüklemeleri der gibi baktı ve açıklaması, herkese yükleme yapmıyorlar, şükret dedi.

Peki, ben uykum kaçınca, sabah işle ekşimik suratla gitmek zorunda kalınca ‘’ yüklemeler ‘’ yüzünden ne yapayım dedim? Kalk ve teşekkür et evrene dedi.

Bir an hayal ettim, gecenin üçünde kalmış yatakta evrene teşekkür eden bir manyak…

Şaka bir yana, herkesin inanmak istediği, kendine uyan yeni gelişimler / gerilimler J)var, kimi yüklemelere, kimi evren mesajlarına, kimi dualara, evliyalara, Allah ne verdiyse…

Önemli olan gerilmeden gelişmek, yeniliklere açık olmak, gerçeklikten uzaklaşmadan olabildiğince hoşgörülü olmak, affetmeyi bilmek, yaşadığımız her olumsuzlukta bardağın dolu tarafını görmeye çalışmak, sevenlerimizi vefalıları elini bırakmamak, itişenlerden, nankörlerden uzaklaşmak, duygularımızla yoğrulmaya çalışmak, küçük insanların ihanetlerini önemsememek, kaliteli insanlarla gelişmeye gerilmeye devam etmek vs…

Şu sıralar sebebi her ne ise yaşadıklarımla büyüdüğümü hissediyorum. Etraftaki tırı vırıları gördüm, insanların menfaatleri bittiğinde sergiledikleri tutumları gördüm, şaşırdığım beni derinden yaralayan aslında hiç kaale almamam gereken ihanetleri gördüm ve büyüdüm.

Geçtiğimiz yılın mottosu ise, büyük insanların vedalaşarak , küçük insanların ihanetle gittiği oldu.

Ve ben yeni tekniklerle adı her ne ise, yükleniyorsa da, öğretiliyorsa da, mesajda varsa, şükür ve teşekkürle, minnetle, sevgi ile üreterek üretmeye çalışarak yola devam…

Yükleyenleriniz bol olsun,

Sevgilerimle…

G.Banu KOCATEPE

Şubat 2018

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar