BU KAHVE SENİN İÇİN ... SERPİL SAYAN'A ...

 



30 Aralık, hiçbir zaman huzur bulamadığımız, yeni yılın gelişinin dahi gölgede kaldığı gün bugün,

Bu kahve senin için canım, kapattım falımızı da , ana-  kız sanki senin evinde pencere önünde keyifteymişiz gibi, hadi madem kapattık  falları , sen bana öte alemden bak, bak sana şimdilik bu alemden.

 Bak neler görüyorum ben sende,

-          Valla şekerim, görüyorum ki pek keyiftesin,  gene bulmuşsun orada  kedilerini, yakmışsın sigaranı, eteklerin ucuş ucuş, güler yüzünle feth etmişsin oraları. Yemyeşil bir alanda, Pembe elbisen, sarı dalgalı saçlarınla, tam da hayal ettiğim yerdesin. Etrafında şırıl şırıl çağlayanlar, ötüşen kuşlar, neşe içinde şakıyorsun alemdekilerle…

 Sen buraları hiç düşünme, hiç bilme, e mi?

 Ne sen sor ne ben söyleyeyim. .:(

 Tek bir şeyi bil yeter, çok ama çok Özlemdeyiz, 

 Bir kahveyi şöyle karşılıklı 40 yıl içmek nasip olmadı ama, hatırın, hatıraların öyle büyük ki, rüyalarımızda da içiyoruz şükür... Tıpkı bugün gibi…

 Bana hep ışık oldun, yol açtın, önümü, gerimi, sağımı, solumu  pozitif bakış ile görmemi sağladın, 

 Sen gidince bir çok alanda kaybettiğim  ışığım için, bugün senin ruhuna görme engelli kardeşlere beyaz baston bağışladım, senin bana olduğun gibi, kılavuz olsun, yoldaş olsun, ışık olsun.

 Ruhun ışıklarda olsun annem, oraları ışıldattığından eminim.

 Elbet bir gün buluşmak, kucaklaşmak  üzere...

 Kızın Güneş Banu…

 

 - GÖNÜL NE KAHVE İSTER NE KAHVEHANE, GÖNÜL SOHBET İSTER KAHVE BAHANE… L

 


Yorumlar

  1. Arkadaşım beni ağlattın. Canım benim anneciğin ile tanışmak kısmet olmadı. Tanımak isterdim. Ama anneciğin seni öyle güzel yetiştirmişki.. Küçük yaşta olgunlaşmışsın. Canım arkadaşım anneciğinin mekanı cennet olsun. Sakine Aktürk

    YanıtlaSil
  2. Hani hayatımızda hiç keşke olmasın canım diyoruz ya maalesef üstesinden gelemeyeceğimiz bir keşkedir bu, bu öyle bir keşke olup sığındığmız konu Allah takdiri ve onu bizden daha çok sevip yanına almasıdır.
    Annemi herdaim anılarında bu kadar taze ve sıcak tutman dileklerimle mekanı cennet toprağı bol olsun annemin. Kemal Kocatepe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim bu Dünyadaki en büyük şanslarımdansın, sçs...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar