YARDIM VE YATAKLIK



Yardım ve yataklık ekibi oluşturmaya karar verdim.

Başında tabii ben olacağım.

Yardım ve yataklık deyince hemen aklınıza akşam haberleri geldi değil mi?  

Bir masanın üzerinde türlü teşkilat, dizili. Polisler gurur bekçisi gibi başlarında, hatta koku alan polis timi köpekler bile orada, yalanan adamların gözleri siyah bantla çevrilmiş, arkada bir yerde de yardım ve yataklık yapanlar, elleri kelepçeli.

Da da daaaaaa, sabaha karşı yapılan operasyonel baskında yaka paça yakalandılar, ele geçirilen parçaların İsrail kökenli olduğu düşünülüyor gibi. J)

Bir an kendimi yaptığım iyiliklerden dolayı bu durumda hissettim, nede olsa yaptığımız çoğu iyilik, yol, su, elektriğin kazıklaşmış haliyle geri gelmiyor mu?

Düşünsenize beni, eller kelepçeli, gözlerde siyah bant, flash flash flash, işe yerleştirilmesine sebep olduğu kişilerce hunharca hırpalandı L( örnek yani. İroni varsa da, gönderme varsa da, okuyan düşünsün kimdir diye…

Fakat benim ki öyle yakalanılacak kötü bir durum değil, içimdeki melek kadının yardımsever hali. Bir yardım etme isteği sorma gitsin. Yeni işe geçecek arkadaşıma, daha geçmeden yardım etme isteği, iş ve işçi kurumu edasıyle çalışma azmi olan herkese sebep olma için çırpınma hali, şu zavallınında parası yok diyenlere araştırmadan para bulma hali,  tatile gidecek arkadaşımın evindeki çiçeği, kediyi kollama hali, gençlere seve seve yol gösterme hali, başka ebeveynlerle çocuklarına daha fazla maaş/harçlık  versinler diye ergenlerle işbirliği hali, mahalledeki sokak kedilerini, köpeklerini besleme hali, sokak kenarlarındaki ağaçlara su verme hali,  bla bla bla…

Düşünüyorum da yardım ve yataklıkta on numarayım.

Gün olur bende böyle yardım severlerin çemberinde olurum inşallah.Allah muhtaç etmesin ama, yardımsever insanlara da sağlık, sıhhat versin. Zira bencil, egoist, Dünyanın merkezinde sadece kendi olduğunu sanan milyonlarca ‘’insancık’’ var.

Yardım sadece parayla olmaz, gönülle, iş birliğiyle, sırt sırta, can-ı gönülden olur.

Yerini bulması dileğiyle;

Sevgiyle…

G.Banu KOCATEPE
Mayıs 2015

Yorumlar

Popüler Yayınlar