İKİ KİŞİ KONUŞURKEN ÜÇÜNCÜYE BİR ŞEY YEMEK DÜŞERSE...



İki konuşurken, üçüncüye bir şey yemek düşerse, yaşı kemale ermiş adamlar/kadınlar hala bunu bilmezse, ne denir?

Ne denir bilmiyorum ama, bu tiplere sözle olmasa da, beden dilimle kendimce ders vermeye çalışıyorum.

Anlayana tabii.

Farkındalık güzel şey azizim. Biraz yerini yurdunu bileceksin.

Özel bir odaya giriyorsan, içeri dangur dungur girmeyeceksin, sıranı bekleyeceksin. Hele ki bu iş yeri ise.  Sohbet ortamı değil ise…

İşin çok acil ise, diğer iki kişiden müsaade isteyeceksin, adap denen bir durum var. Her ne kadar okullarda ders olarak verilmese de, ailenin öğreteceği,  eğitim öğretim olayı var.

Eğitim şart diyerek, iki kişi konuşurken araya giren üçüncü için alternatif görevler;

1-    Malum şeyi yemek.
2-   Maydonoz olduğu konuda ahkam kesmesine izin vermemek.
3-   Beden dili ile yada ağız içindeki dil ile kemiği olmaksızın haddini bildirmek.
4-   Çay kahve getirmesini istemek.
5-   Çüş, deh, oha, pustttt kelimelerine yakın bakışlar yollamak.
6-   Bla bla blaaaa

Birde fazla beraber olmaktan, senin yerine sana ait cevabı vermeye çalışanlar var ki, Allah islah etsin diyorum. Soru sanadır, cevap ondadır, pesss.

İlgililere duyurulur.

Selam ve sevgiyle…

G.Banu KOCATEPE
Kasım 2015




Yorumlar

Popüler Yayınlar