YA MERAKTAN, YA...


AHMET HAKAN YAZAR DA, BEN YAZMAZ MIYIM?

AĞZI OLAN KONUŞUYOR,

BENİ GICIK EDEN SORULAR;

·         BUGÜN AYIN KAÇI?

Şok geçiriyorum bu soruyu soranlara, nasıl tarih bilinmez acaba?

 


·         EMEKLİLİK NE ZAMAN?

Sanırsın benim yerime, sabahın kör karanlığında kalktı, koşturdu, mücadele etti de, şuursuzca soruyor.

·         EV KREDİN BİTTİ Mİ?

Sanırsın her ay bize para bahşetti, sana ne arkadaşım, bitse sana ne, bitmezse sanane.

·         OĞLUN KAÇINCI SINIFTA?

Hazırlık olsa sana en, üç olsa sanane, enteresan değil mi?

·         BABAN HALA ÇALIŞIYOR MU?

Tövbeler olsun, yazarken zor tutuyorum kendimi.

·         BABAN EVLENMİYOR MU?

Evlilik programı seyretmekten sulanan grup.

·         KİLO MU VERDİN SEN?

Tek derdimiz, kilo, veriyorum, alıyorum, ben bunu hep yapıyorum da, seni enterese ediyor mu?

Offf liste uzayacağa benziyor, benim şalterler yazarken bile attı. Sorun kardeşim sorun, sıra bana da gelecek, çoktan seçmeli soracağım , biriktiriyorum, haberiniz ola…

Sorgulayan, soran bireyler olalım, haddimizi bilerek, gerçekten öğrenmeye, bilgimizi artırmaya  yönelik olsun sorular.

Sevgiyle;

G.Banu KOCATEPE

Mart 2017

 

 

 

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar