YİNE,YENİ,YENİDEN :)))


Bir buçuk senelik acı, üzüntü, şaşkınlık ve şok ertesinde, yeni heyecan ve başlangıçlarla başımın üzerinde adım gibi güneş açtı yeniden, kalbimin üzerinde cakır cakır kuşlar cıvıldıyor. Ayaklarım birbirine dolanıyor heyecan ve koşturmaktan.

Yalanların, hüzünlerin, iftiraların,  son bulduğu, sırtımı sıvazlayan yöneticilerimin ve takım arkadaşlarımın olduğu,

-Hey sen neredeydin iyi ki varsın diyen , utanmasalar pamuklara sarıp saklayacak modda davranan insanların çemberinde  güzel günlerim başladı. Şükür ve teşekkür ile.



Yoğun geçen gün ve toplantılarda, nazik ve kibar insanların çokça olduğu, birbirini suçlamayan, diş ve tırnak göstermeyen dirsek temasında bulunulacak şeker mi şeker insanlarla çevrili bir kuruma, günlerce düşünerek, on dokuz koca yılı kapatarak  karar vermişliğin sonunda İYİ Kİ diyorum.

Bazen kapatamadığın o koca sayfa kapandığında, yerine mis gibi iyilik, temizlik ve çalışkanlık kokan bembeyaz sayfalar açılıyor.Sen yeter ki DİRENME :)

Sonuç olarak, ‘’İş’’ nasılsa yapılır önemli olan insan olmak, bulunduğunuz kurumdan ayrıldığınızda bile yüz yüze bakabiliyor olmak. Saygıyı ve sevgiyi asla bırakmamak asllolmalı. Gerisi koca bir yalan.

 J 2018 yılı için söyleyeceklerim çok, 2017 nin Şubat’ı ile başlayıp 2018 in Eylül ayında son bulan yaşadıklarım ve yaşananalar ile, ben  yeniden büyüdüm koca bir kız oldum. Ders verdim ama en önemlisi almam gereken dersi aldım. Hayat yönümü değiştirdim, insana dair hiç bir şeye şaşırmamayı öğrendim. Annem öldüğünde işte ben şimdi büyüdüm gibi ifadeler kullanırken ben,  karşıma çıkan kötü inanlar ve olaylar karşısında işte ben şimdi büyüdüm diyebiliyorum.

Yeniden güçlendim, ayaklarım yere bastı, yüzleştim, düşündüm, taşındım, kötülükleri ve tüm kötüleri arkamda bıraktım ve sıçradım. Tüm kötüleri affettim, Allahtan layıklarını bulmalarını diliyorum.
Mutluyum, seviliyor sayılıyor ve sevip sayıyorum. 

El-ele,itişmeden, sevgi ile  yeni kurumda IŞIK saçıyorum. Her geçen gün hayranlarım artıyor.Yüzbinlerce kere şükür olsun. Sistem sizi bir şekilde atıyorsa bir yerden, ısrar etmenin anlamı yok. Çok daha iyi yerlere varıyorsunuz hemde hiç çabalamadan , yeter ki kalbiniz niyetiniz temiz olsun.

İyi insan olmaktan vazgeçmeyeceğim, Halik bilmezse Malik bilir diyerek;

Sevgi ile selamlıyorum.

Güneş Banu KOCATEPE
Ekim 26 / 18

Motto; Mümin Sekman – Hayatı akışına bıraktım diyenlere küçük bir hatırlatma!, Yanlızca ölü balıklar dalgaların götürdüğü yere gider. J)

Yorumlar

  1. Bundan sonraki yaşamında mutluluk,huzur ve tüm güzellikler seninle olsun.Kötüleri, yaptıkları ve halen yapmaya devam ettikleri kötülüklerle başbaşa birakmak lazım.Gün gelir devran döner yaptıkları onlara yapılır. Sevgi ve selamlar.💖

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar