KUZGUNA YAVRUSU ANKA GÖRÜNÜRSE, :)



Ona bir şey olmasın bana olsun dediğin, o hastalanmasın ben hastalanırım, o ağlamasın ben ağlarım, o yanmasın ben yanarım dediğin tek can var bu hayatta, o da EVLAT ...


Kuzguna yavrusu Anka görünürse, kuzguna Anka için doğum günü mesajı yayınlamak düşer o halde…

Prensim, şehzadem, oğluşum, kınalı kuzum, ömrüm, dert ortağım, akıl küpüm, çok bilmişim ve gerçekten pek bilmişim,  herbokoloğum J) nakliyecim, organizatörüm ve canım oğlum …

Seviyorum seni, yolun, şansın, bahtın, açık olsun.

En büyük şansımızsın, sen ağlarsan ağlarız, sen gülersen güleriz bu net ve kesin. Hayatımızın amacısın.



Sologanımı yineliyorum, istediğin zaman, istediğin mesafede olmak için varız.

İyi ki doğdun benim prensim. İyi ki varsın, iyi ki…

Merhametlim, hayvan severim, kıvırcığım, yüksek lisanslım, artistim, ula ogglumum, atarlım, dert ortağım, akıl küpüm, çok yönlü zekalım, araba sevdalım, organizatörüm, ekonomistim J , cömertim, ayda yılda  bir yaptığımız ana-oğul günlerinin baş aktörü, seni seviyorum.

Hayat sana güzellikler getirsin, nice seneler olsun. Kıymet bilenlerin çok olsun, senin de senin gibi vefalı, anlayışlı, ana baba kıymeti bilen, yüce yürekli bebelerin olsun.

Şükür ve teşekkür ile…

Annen (since 1996 )

G.Banu Kocatepe
Kasım 2019

Yorumlar

Popüler Yayınlar