KENDİME MEKTUP :)


Kendime Mektup J

Yaş almak kaçınılmaz, büyümek isteğe bağlı demiş bir aklı evvel, hoş geldin yeni yaş, cebren ve ‘’hilesiz’’ öğrendiklerimin özeti;

Hayatta çok kötü insanlar olduğu ancak tüm iyilerin hikayesinin güzel bittiğini; (Castra castraaaa)

Tırnağın varsa kendi başını kendin kaşıyacağını, (Manikürü ihmal etmeden)

Emek ve çabanın entrikalara rağmen görünür kılınacağını, güneşin balçıkla sıvanmayacağını; (Atalarımız  trend topic olmalı)

İnsan olmayanın, insan kadri bilmeyeceğini; (Hayvan dostlarıma selam olsun, Pakize, Spark, Calemity, Reçel, Karbeyaz, Rosenda, Rosemary, Kalpli, Müslüm Kerim, Rahşan ve bebeler ve tabii LOKUM hanım)

İşleyen demirin ışıldayacağını; Işık saçacağını (Dikkat Kamu Spotu içerir)

Tüm hasetlerine rağmen seni halen izlemeye ve konuşmaya devam ettiklerini, (Beni izlemeye devam edin anacım, instacılar bir telefon kadar yakınken her story’e bakanlar selam olsun )

Sabrın sonunun selamet ve Işık olacağını; (Dikkat Ürün yerleştirme ! )

Çok istediğin bir şey olmuyorsa, zamanı gelmediği ya da çok daha iyisi olacağı için olmadığını; ( Kavun tatlı ben ne yapayım )

En büyük savaşın ve barışın bizzat kendin ile olduğunu; (Amazonluk sen çok yaşa)

Şikayet ettiğin yere mucizenin doğmayacağını, (Söylenme söyle, deveyi güdemiyorsan git)

Tatlı dil ve tarzın ile açılmayacak kapıların açılamayacak yüreklerin açıldığını, ( Zaman sadece birazcık zaman)

Mevlam kısmet etmişse, elin, selin, yelin getireceğini, (Şükür ve teşekkür)

Yaşanan boylu poslu kazıklardan sonra bile Gülben edası ile Unutmayın Bana bir şey olmaz !!! utanmadan denilebileceğini, ( Sadece ileriye bak yol uzun yürüüü)

Katmerleyerek öğrendim.

Hayatımda  Gerçek Noel Baba var tabii bana bir şey olmaz :)


Günaydın o zaman bana  J Günaydın 

Hoş geldin yeni yaş, Hoş geldin hayat…

Dalga dalga dalga dalgaaaa, dalgalanıyor ( Ay yıldızlı Bayrağım tabii)

Güneş Banu KOCATEPE
2020


  

Yorumlar

  1. Aynen beni takipte kalın anacım diyeceksin ki.. Neler kaçırdılar anlasınlar..Arkadaşım kalemine sağlık ..Yeni yaşını tekrar kutlar.Sağlıklı Noel babalı yıllar senin olsun.������

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar