HOMOSİSTEİN :(

 

HOMOSİSTEİN ;

Dikkat Homofobik bir yazı değildir, ! J) yeni öğrendiğim bir laboratuvar sonucuna ithaf en yazılmıştır.

Efenim, geçtiğimiz hafta tahliller yapıldı, iç hastalıkları doktorumuz iç-dış bakım için istemde bulundu, bizde kolları sıvadık.

Şükrettiğim ve hep olması için dua ettiğim, kalitesine sonuna kadar güvendiğim Sonomed’den randevular alındı.  Dikkat reklam içerir. !  J)

Derken sonuçlar mailimize düştü, fal bakar gibi baksak ta sonuçlara,  ilk kez duyduğum ve bende alarm zili çaldıran homosistein değerini gördüm.  Hiç ayıplamayın bende herkes gibi hemen Google teyzeye baktım tabii, anacım bu homosistein fena bir şey bir şeymiş, damar sağlığımıza işaret eden, damarları plakalarla kaplayan , bir çok insanın benim gibi çokta farkında olmadığı bir değer.

Zatı şahane eşimin kan değerleri genelde benden hep yüksektir ve ben geçer karşısına doktor edasında nasihatlerde bulunurum, ancak ben bu kez fark attım, benim homosistein tavan, ben şok.

Deniz derya dosyalar hazırladım hemen, doktorlarıma danıştım, işin başı beslenme, evet o kadar boş akonuşmuyor uzmanlar, ne yersen osun. İşlenmiş gıdaları yersen homosistik olursun bu kadar basit.

Bize ne senin homosisteinin’den diyenler haklısınız, genel kültür olması açısından paylaştım, bir ikide kaynak ekleyerek.

Okuyunuz, öğreniniz halen benim gibi bilmiyorsanız, dikkatli besleniniz.

Sizi seviyoreeeee,

·         https://www.sozcu.com.tr/2016/yazarlar/taylan-kumeli/kaninizdaki-homosistein-neden-onemli-1442003/

·         https://synevo.com.tr/tr/Homosistein-Nedir

 

 

Güneş Banu Kocatepe

Nisan 2021

Yorumlar

Popüler Yayınlar