2021 veeee KATTIKLARI,

 


Zaman hesaplaşma, muhasebe zamanı,

2021 ‘i uğurlarken, bana kalanlar, öğrendiklerim ile bir sayfa daha kapanıyor. Zaman geçiyor, aslında ömür geçiyor, kala kala yanımıza kar, anlatacak hikayeler, hatıralar ve yaşanmışlıklar kalıyor.

Severim ben çift rakamları, bekliyorum 2022 yılını,  bana yazılan tüm kaderi, şükürle…

2021 de neler öğrendim;

·         1. perdeyi kapadım, 50 yaşa merhaba diyerek, 2. perde başlasın dedim.

·         Hayat arkadaşımla el eleydim, üstelikte aynı meridyende, aynı enlem ve boylam üzerinde, J

·         Can oğlum, cananım oğlum, mutlu, işinde gücünde, aşkında, tamda olması gerektiği yerde, 2022 onun yılı olacak. 

·         Ecenur’um benim literatürde Ecoş, ailemize neşe oldu, şükür oldu, hoş geldi…

·         Kedilerime ilaveler oldu, üçledim kedileri, ağzında mühürlüsü Wendy, Lokum şekerim baş tacım Eşimin yavuklusu kumam Lokum, ve Koşulsuz beni seven Kartopu ya da diğer halkın seslenişi ile Ramo, yumuşacık hayatımı daha da yumuşattılar…

·         Bol bol okudum,

·         Öğrenmekten vaz geçmedim, kurslar, eğitimler tam gaz devam etti,

·         Bu Dünyaya gelişimizin mutlaka bir sebebi var, İhtiyacı olana, darda olana, gücüm yettiğince maddi ya da manevi koştum, koşturdum.

·         Çalıştım, çabaladım, bazen bırakmak istediğim halde, L( bırakmadım, asıldım.

·         İyi yöneticilerle birlikte, iyi bir yönetici olabildiğimi fark ettim, anlaşıldım, anladım.

·         Keyfide eksik etmedim, evimin, tatilimin her anımın tadını çıkardım.

·         Çevreme illallah dedirtmedim, kimseyi bunaltmadım, kimseye yük olmadım. Yük aldım, el verdim, yol verdim, yön verdim.

·         Covid19 ile mücadeleyi öğrenmeye çalışırken, Hasta haneleri ve hastaları görüp, tekrar tekrar şükrettim.

·         Sağlıklı beslenmeyi öğrendim. Beslenme bozulunca neler olduğunu bizzat deneyimledim.

·         Anneme özlemim hiç bitmedi, rüyalarda buluştum.

·         Arkadaşlarımı, yeni dostlarımı kucakladım. Yeri geldi ilişki koçu oldum. Herkes mutlu olsun dileklerim artarak katlandı.

·         Hediye aldım, hediye verdim, daha ne olsun.

·         Kız kardeşlerimin konforunu yaşadım, İstanbul ve Urla bir kahve kadar yakın oldu zaman zaman.

·         Babam, kayınvalidem ki ben bu terimi kullanmıyorum, namı diğer Anneş, tüm sevdiklerimle halen aynı evrendeydim,

·         Güzel sofralar hazırladım, davetler verdim, mümkün olduğunca, maske-mesafe-hijyen…

Tamda bu sebeplerle, 2021 ‘i bir güzel kadife bir defterin sayfasını kapar gibi,  güzel anılarla kapamayı tercih ediyorum. Sağlık olduğu sürece, bardağın dolu tarafını görmeyi seçiyorum.

-          Güzel işlere imza attırasın 2022,

-          İz bıraktırasın 2022,

-          Yuvalar kurdurasın 2022,

-          Sağlık, neşe, mutluluk saçtırasın 2022,

-          Faydalı olacağımız tüm kapıları açmamızı sağlayasın 2022,

-          Dostlarla, sevdiklerimizle, acısız, sağlıkla gelesin 2022;

-          Dünya barışı ile birlikte Dünyaya sağlık getiresin 2022,

-          Hayvanlara merhamet sağlayacak farkındalık artırasın 2022,

-          İyi insanlarla karşılaştırasın 2022;

Sevgiyle…

Güneş Banu KOCATEPE

Aralık 2021 ( yılın son yazısı)

 

Yorumlar

  1. Güzel kalbiniz ve dilekleriniz 🙏sizi tanımış olduğum için çok mutluyum.

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım tüm dileklerin kabul olsun. 2022 ve sonrasında da birlikte yürümek dileğiyle, kalemine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar