2022 YILI VE Z RAPORU...

 

2022 YILI ‘’Z RAPORU’’;

Koca bir yıl daha geçti gidiyor, ömür gidiyor,

2021 yeni yıl blog yazıma baktım da, şükür çoğunu gerçekleştirmişim, yazımda severim çift yılları demişim, açtım kucağımı müjdelerinle bekliyorum demişim J

-           http://gbkocatepe.blogspot.com/2021/12/2021-veeee-kattiklari.html

Acısıyla tatlısıyla, çok şükür tatlısı çok, bir yıl daha,  bir sayfa daha kapanıyor, eee alalım bir Z raporu o halde…



2022 de 50 yaşı devirmenin aydınlığına ulaştım, gözüm açıldı, aydınlandım, insanların farklı davranışlarını gördüm, farklı özelliklerine tanık oldum, kalbim açıldı, kalplerini gördüm…

Gözümden düşen oldu da, gönlümden kimseyi düşürmedim, düşürmemeye çalıştım.

Kalitelerini tescilledim, attım geriye, sünger çekmedim ama şeffaf bir tülde koymadım değil arama.

Allah iyi insanlar ile karşılaştırsın duam artarak devam etti, iyi insan olmaya gayret ederek.

Fırtına gibi bir yıldı. Fırtına ama, tatlı esen meltem gibi, ılık ılık, iz bırakan cinsten, üşütmeyen,

2022 Aile yılımdı.

Ailemiz büyüdü, oğlum işe girdi, askere gitti geldi, asker uğurlama karşılama duyguları yaşattı bize,

Aile büyüdü, kızımızı istedik, Allah gösterdi bu güzel günleri, eşimle, alıyla puluyla sözler, nişanlar, düğünler, ne mutlu…

2022 yılında çok misafirler ağırladım, yatanlar, kalkanlar, yiyenler, içenler, ne mutlu…

Yardım etmeye elimden geldiğince ihtiyacı olana, maddi ve manevi,  fayda sağlamaya gayret etmeye devam ettim, ne mutlu…

Sürekli öğrenmeye gelişmeye, sertifikalanmaya, kuluçkaya yatmamaya  J devam ettim, ne mutlu…

Sevmeye, sevilmeye, gezmeye, tozmaya, çalışmaya, üretmeye, okumaya, zamanı yönetirken kendini es geçmemeye devam etmeye, kedileri hayvanları sevmeye, dertleşmeye, dert dinlemeye, yetişmeye çalıştım, ne mutlu…

Benim 2022  Z raporum şükürlük, teşekkürlük,  negatifleri düşünmemeye devam,

Hayatta düğün varsa, ölümde var, beni çok sarsan ölümler oldu, yakın çevremden günlerce etkisinden kurtulamadığım, Allah’ım gani gani rahmet eylesin, nur içinde yatsınlar inşallah… Her ölüm genç ama, Sıralı ömürler , sıralı ölümler olsun inşallah…

Gözden düşenlere gelince, gönülden düşmeseler de tekrar göze girmeleri na-mümkün.

Allah’ım 2023 de onlara güzel ihsanlar eylesin. Karanlık yanlarını açsınlar inşallah, kötünün en büyük zararı kendinedir diyerek,

İyilerle karşılaşmak, iyilerle hemhal olmak, iyi işler yapmak, iyi insan olmak dileğimle,

Hoşça kal 2022, gel bakalım 2023 …

Sevgi ile…

Güneş Banu Kocatepe

Aralık 2022

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar