RÜYALARDA BULUŞURUZ :(



İnsanlar çok sevdiklerini, özlediklerini, yoğunlaştığı kişileri onlar bu alemde olmasalar dahi,  mutlaka rüyalarında görüyorlar.

Annemi kaybedeli altı yıl oldu ama,  ben hafta en az iki kez annemle birlikteyim.

Eski günlerdeki gibi.

Nasıl bir bilinçaltı ise rüyamda asla ölü değil, gayet canlı, hep aynı elbise üstünde, pembe ev elbisesi,  geziyoruz, tozuyoruz, sohbet ediyoruz, kaynatıyoruz, eğleniyoruz. 

Bazen o ilmi haliyle ders bile veriyor bana. Bunu böyle yapmamalıydın gibi...

Resmen oradan yol göstermeye devam ediyor.

Öte alemden de başucu kitabı olmaya devam ediyor.

İsteyenler sıyırmış diye düşünebilir, ancak ben bu boyutu fazlasıyle yaşıyorum.

Sıkıntılarım, sevinçlerim ona malum oluyor.

Sıkıntılı bir günde isem, o akşam mutlaka geliyor.

Hafta sonu yaklaşık iki gün yoğun migren ağrısı çektim. Migeni olanlar bilir, hani kafana çekiçle vurup dağıtmak istediğin türden.

Cumartesi akşamı gene içtim ilaçlarımı sürdüm viksimi kafamın,beynimin her yerine, onu düşünerek uyudum. 

Kendisinin de migreni vardı, bir an neler çektiğini düşündüm. Sabaha karşı ağrım o kadar şiddetlenmiş ki, rüyamda gelip kafama kolonyalar döküp bana baktığını gördüm. Migrenim tutunca arada ferahlatan bir uygulamadır, limon kolonyası dökmek, alkolün etkisiyle ve kolonya soğuksa biran es verir sana, dayanabilme gücü verir. 

Uyanarak, kalktığımda kafam kazan gibiydi. Kolonyalanmış gibi hafif bir rahatlamada vardı.

Hemen uyarısını dikkate aldım, kalktım bir ilaç daha aldım, kolonyalandım, eşimin desteğiyle bir iki saat içinde az da olsa rahatladım.

Hızır gibi yetişti oradan.

Nur içinde yatsın.Allah gani gani rahmet eylesin.

Aklımdan bir dakika bile çıkmıyor hep yanımda, ama hastayken o kadar ihtiyaç duyuyorsun ki, o da oradan bile yetişiyor.

Canım annem.

Bu arada bugün üçüncü gün, ağrı devam.Hayr olsun.

Sağlıkla, sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Temmuz 2014



Yorumlar

Popüler Yayınlar