ÖNÜM, ARKAM,SAĞIM,SOLUM SOBEDİRRRR.

Önüm, arkam, sağım, solum sobedir, saklanmayan ebedir.

Çocukluğum aklıma geldi birden, ne saf ne güzel yıllarmış.

Önümüzden, arkamızdan, sağımızdan, solumuzdan sadece ebeleneceğimizi sandığımız günler.

Şimdi ise mübarek her yer düşman.

Ne vakit bu kadar çoğaldılar, neden çoğaldılar bir türlü kestiremediğim ruh halindeyim.
Çelme takmaya çalışanlar, hata bulmaya çalışanlar, suç atanlar, adaletsizler, elini taşın altına sokmayanlar, lafa gelince bom bom atıp, işe gelince fıydıranlar, taklitçiler, kopyacılar, hepsinden bol .Sağ, sol, ön, arka dolu.

Bugün bir büyüğüm ile sohbet ederken, bana

-      senin gözlerinden her şey anlaşılıyor, biraz politik ol, tavsiyemdir dedi.

‘’Şeffaf olma, doğal olma’’ nın başka ruh bulmuş haline bürün dedi yani.

Eleştirisini samimi bulsam da, uygulama konusunda zorlanacağım kesin. Aksi halde gözlük takıp dolaşmam gerekecek, çünkü ben aynen olduğum gibiyim. Kızgınlığım, sevincim her duygum ortada, dilimde, gözümde, şu ana kadar hiç eleştirilmediğim, aksine takdir edilen bir huyum bu.

Enteresan geldi. Gene de dikkate alacağım, duygularımı içimde yaşayacağım.

Hızıma yetişemeyenlere acıdım.

Gözler kalbin aynasıdır, yalan nedir bilmez onlar lalalalallala dudaklarımda bu şarkıyı mırıldanırken, siyah gözlüklerimle ortalarda politik tavırlar içinde dolaşacağım.

Türk filmi çok seyretti galiba amcam.

Bence biraz film çeşidini çoğaltsın. Ben prova yapa sıra…

Haa birde dedi ki amcam, hemen sözlü tepki veriyorsun, savunmaya geçiyorsun dedi. Cevap verme, sus dedi.

Bu durumda gözlükten başka, ağzıma da bir tıpa taksam iyi olacak galiba.

Şu anda şöyle bir senaryo geldi aklıma, başımda şapka, gözümde kara gözlükler, ağzımda pipom ve ben. Kıyafetlerimde siyah olsun, ne de olsa görünmez olmamı istiyorlar.

Aslında bunlara süpürge ile dolaşmak lazımda, önerileri dinliyoruz, ne yapalım.

Sağım, solum, önüm, arkam sobedir, saklanmayan ebedir.

Hiçbir yaptırım, diyalog, fetva, beni yolumdan alıkoyamaz. Ben , sevmediğiniz, önyargı ile baktığınız, kıskandığınız ben, 

adaletli, çalışkan, özü sözü bir , işkolik , olduğu gibi, gözünden anlayacağınız kadar tabii, bir kadıncağızım.

Yerseniz.

Sevgiyle…

G.Banu KOCATEPE

Mart 2015 

Yorumlar

Popüler Yayınlar