MR.MAREŞAL



Mr.Mareşal; 

Paye vermekten bahsetmek istedim bugün. Karşı tarafa paye vermek değil, bahsedeceklerim. 

‘’Kendine paye vermek’’. 

Sürekli madalya takmak;  ama kendi kendine

Siz konuşursunuz, siz başarırsınız, siz ayan beyan taktir görürsünüz,

O;  tüm iyi şeyler adına,  kendine paye verir. 

Nam-ı diğer Mr. Mareşal. 

Benden dolayı böyle…Ben olmazsam olmaz. Ben dedim oldu. 

Yazık kimse taktir etmemiş, değer problemi yaşayan bu şahıslar, konu ortada var olan bir başarı ise de, başarı sahibini değil, çevrede olmalarından dolayı kendilerini taktir ederler. Kendilerine apolet takarlar.

Ben, ben, ben, ego-zantirik bu tipler ısrarla kendilerini  göstermeye çalışırlar. Saygı duyulsun diye çoğu zaman yaptıkları bu davranışla, saygı duyulmadığı gibi, komik duruma düşerler. 

Diyelim ki sen,  sen,  sen, sen varsın diye oldu, bırak madalyayı karşı taraf taksın. 

Apolet, madalya, dediğin nedir? Gönüllerde takılsın ödülün.

Sakin ol, Mr. Mareşal, geçici bir durumda aldığın iğreti madalyalarla saygı göremezsin. Gerçek saygı, sen istemesen de, yürekten önünde eğilendir. Karekterindendir. Bilgindendir.

Selametle…

G.Banu KOCATEPE
Temmuz 2015

Yorumlar

Popüler Yayınlar