BAŞARILI EVLİLİĞİN KİTLERİ



Evliliğin kitleri varmış. Nasıl yani demeyin, temizlik kiti, ders kiti, olurda evliliğin kitleri olmaz mı?

Başarılı ilişki koçlarından birinin demecine rastladım. Çok hoşuma gitti.

Evlilikte başarı için üç kit;

·        Aynı yastık, yatak
·        Aynı cüzdan
·        Aynı anahtar

İşte başarı için kitimiz, işin varsa başında, teknen varsa kıçında, tarlan varsa içinde olacaksın iken, evlilikte de kitimiz, aynı yatak, aynı cüzdan, aynı anahtar.

Bayıldım bu üçlü kite, takıma. 

Yeni jenerasyon (bazısı) bunu anlayamadığı için bu kadar boşanma oluyor diye düşünüyorum ve kendi kitlerimi bildiriyorum.

·        Aynı yatak
·        Aynı cüzdan
·        Aynı anahtar
·        Arkadaş
·        Sırdaş
·        Dost
·        Yaren
·        Derin
·        Karşılıklı
·        Katkı dolu
·        Sürekli
·        Neşeli
·        Kolay
·        Ferah
·        Refah
·        Emek
·        Yemek
·        Fedakarlık
·        Sınır
·        Alan
·        Sohbet 

Var ise;

EVLİLİKTE BAŞARI , MUTLULUK KAÇINILMAZDIR.

Haydi herkes kendi evliliğinin kitini oluştursun.

Nice yıllara olsun Kemal Kocatepe, çeyrek asıra üç kala…

Seni Seviyorum.

G.Banu KOCATEPE
2016



Yorumlar

Popüler Yayınlar