KERİZMATİK



‘’KERİZMATİK’’

Bugünkü yazımı, kerizmatiklere ithaf ediyorum. Doğru okudunuz, kerizmatik, karizmatik değil.

İş bitiren, sorumluluk sahibi, ipin ucunu bağlayan, yan gelip yatmayan bir müddet sonra kendisini keriz hisseden kerizmatikler, lafım size.

Uzun zaman olmuş, içimden geçenleri söylemeyeli, zira bu ara kerizmatikçe her yere yetişmeye çalışıyorum. Ondan olmalı.

Geçen gün nefis bir paylaşımda bulunmuş sosyal alem prensesleri, semercinin ölmesini beklemektense, eşek olmaktan vazgeç diye. Bazen bazı paylaşımlar hayatımızın ortasına cuk diye oturmuyor mu? 

Çok çalışanlar, ön görülüler, aman işi kotarıyım diyenler, kerizmatik olmuyor mu?
Lapacılar, yan gel yatçılar, ama ben çok yoğunumcular, hem yorulmuyor hem cool, hem karizmatik olmuyor mu?

İsyaaannnnnnnnnnnnnnnnn, gelde Halil Sezaiye hak verme.

Fedakarlık ve sorumluluk duygun gelişmiş ise, ve bu kullanılmaya başlanmışsa, gerçekten semercinin yok olmasını beklemeden, eşşek olmaktan vazgeçmek, idealizmden uzaklaşmak, kendi akıl ve ruh sağlığın için daha iyi olacaksa, vazgeçiyorum. Elden ayaktan teslim.

Gitmesi gerekenler gitmiyorsa, kalması gerekenler kalmıyorsa, kalamıyorsa…O halde; 

İstendiği kadar, istendiği mesafede, diğer karizmatiklere fırsat veriyorum. Kerizmatik olma sırası onlarda, ben karizmatik olma tarafına geçiyorum.

Şöyle kurum kurum kurulası, müsait değilim edası, bırakıyorum kim istiyorsa o yapsın bakışı, yuppiiiii, uğurlar ola…


Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Mart 2016




Yorumlar

Popüler Yayınlar