GARDROP DETOKSU ZAMANIII



Bu akşamki planım, alış-veriş öncesi gardrop detoksu yapmak. 

Gardobun her yerini hallaç pamuğuna çevirmek.

Giyilmeyecek her kıyafeti pahası , ederi ne olursa olsun acımadan atmak.

Yaşasın bana.

Dünyanın parasını harcayıp, her sabah karşısında dakikalar geçirmekten bıkan ben, bu sabah aldım bu kararı.Tam on beş dakika bakıp bakıp, sonunda en rahat ettiğim kıyafeti çekince üstüme, akşama yapılacak başka bir iş planlamadan bu planı devreye soktum.

Küçülmüşler, eskimişler, büzüşmüşler, bollaşmışlar hooop gönderilsin.

Gardrop bir rahatlasın, zavallı hava alsın.Tıklım tıkış, deli kızın çeyizi gibi zira...

Ne kadar vaktimi alacak kestiremiyorum ama kafaya koydum bir kere.

·         Israrla olmayan pantolonlar,etekler 

·    Etiketi üstünde denenmeden alınmış, hiç bir renk ile arkadaş olamayacak kadar yalnız parçalar
·         Modası geçeli asır olmuş parçalar
·         Asla giyilmeyen ama baş köşede yerini alan parçalar
·         Abiyeler (sanırsın assolist var)
·         Kotlar adet olarak beşe indirilecek, fazlalıklar gidecek
·         Kuru temizlemenin bile çıkaramadığı lekeliler
·         Fularlar-kaşkollar-şapkalar (sanırsın Rusyadayım)

İçim sızlasa da atmazsan namerdim.

Ziyanlık, hem para hem zaman.

Ohhhhh Yazarken rahatladım valla. Artık üç saat mi sürer,  beş saatmi bilemem, ama plan tamam.

Şimdi bulmam gereken büyük torbalar, ve kutulara konsantre olmalıyım.

Sanırım bu işe en çok eşim bozulacak, ancak sevinecek birisi var.

Kedim Lokum. Ona bir sürü kuytu yer çıkacak şimdi.Mırnav pisstt

Ayakkabı detoksu başka güne kalsın.Haftayada ayakkabı ve çanta detoksu zamanı olsun.

Sizde benim gibiyseniz, hadi bahar temizliğine başlayalım.

Atalım eskiyi,püsküyü, hem ruhumuz arınsın hem gardrobumuz.

Atalım derken mecazi anlamda atalım diyorum, yoksa etiketi üstünde duran kıyafetler için illa biri bulunur.

Kolay gele, rast gele.

Arınası günlere

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Mart 2014




Yorumlar

Popüler Yayınlar