SİNİR OLUYORUMM



Size de olur mu? Böyle sabah kalkarsın, her şey sinirini bozar, insanların tamamına, sevdiklerinde dahil uyuz olursun.

İşte aynı böyleyim bu sabah. Artık Pazartesi sendromu mu dersin, saatlerin öne alınması mı, Pazar fing fing gezme ertesi yorugunluk mu, seçimler mi bilemedim.

Sebep ne ise,  

Şu anda tek bildiğim ‘’sinirli şirin’’ modundayım.

Sinir oluyorum.

Hemde herşeye...

Bir iki saat elleşmeyin demek yerine, herkese kötü kötü bakışlar atıyorum.

Çok ayıp biliyorum ama bugün böyleyim işte.

Günaydın diyenleri ruhum gün aydın olmasın gibi yorumluyor. Birde şöyle yaydıra yaydıra günaydınnnnn diyenler var ki, Allah bugün elime geçmeseler iyi olur. 

Pazar gezmesini muhtemelen bunlarda yaptı, saat hepimize erken alındı, eeeee neye günaydınnnnn yahuu.

Sihirli bir değneğim olsa, bugünü tam tersine çevirsem.

Gene gülücükler dağıtsam etrafıma, o alışılmış pozitif tavırlarım ile hayata pembe pembe baksam ya, insanları üzmesem.  

Korkmayın bir iki saate geçer.

Beklediğim bir haber var o toparlar beni.

Hadi bismillah...

İyi haftalar herkese...

G.Banu KOCATEPE
Mart 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar