#bacaklarinitoplayerimiisgaletme



Sosyal medya feminist hareketi ile sallanıyor bu ara, favorı hashtag , yaşasın sosyal medya, yaşasın tweeter, yaşasın akıl edenler...

#bacaklarinitoplayerimiisgaletme !!!

Bu kadar basit, keşke söylenmeden bazı hödükler anlasa.

Kardeşim malk mülk var diye böyle de yayılmaz ki, bu ne terbiyesizlik, düşüncesizlik, kıstıracaksın bacaklarını, etrafa rahatsızlık vermeyeceksin.

Eğitim şart diyoruz ya, artık okulların müfredatına mı koyarlar, ana babalar biraz daha özen mi gösterir yetiştirirken, bir zahmet şu insan namzetlerine birileri anlatsın.

Ayıp , edep denen bir şey var. Biz kadınlarda biliriz yaymayı ama edebimiz sağolsun. Mesela o sizdeki fazlalıklardan bizimde daha üst cenapta var, Samanta Fox gibi olmasada her hatunda bunlardan var, iki adet, yayıyormuyuz, gere gere mi oturuyoruz.Tövbe tövbeeee.

Sen böyle yazarsan edep nerede diyenler var ise, edep hal ve harekette olur.Biraz toparlanır insan, hele dolmuşlarda, geçenlerde bağdat caddesine giderken bindim, adam yemin ederim, iki kişilik yer işgal ediyor.Beden dilindende anlamıyor, önce öksürdüm, sonra kıpırdandım, derken abandım, yok yaymış, toplanmıyor.Üstüne bu hareket gelince en baş destekleyicisi oldum deneyimli bir kadın olarak.Yazık bize yaa, bu öküzlerden ne çok var etrafta.

Birde şu burnunu karıştırıp, hap yapanlara bir hashtag oluşsa şu ara, top on olmazsa namerdem.

Yahu adamm geçen akşam, arabayı kullanırken nasıl karıştırıyordu anlatamam burnunu, burundan girip beynin ön-lobunda gezinip, hatıraları ters yüz yapıp çıktı yemin ederim, ve hiç bir şey olmamış gibi trafik açılınca o pis elleriyle direksiyonu tutup etrafa baka baka arabasını kullanmaya devam etti.Hösssttttt.

Yeni hashtagimiz #elinisondajyaptığınburnundancekallahıncezası

Destekleri bekliyoruz.

Selam ve sevgiyle

Temiz , anlayışlı Dünyaya el ele...

G.Banu KOCATEPE
Nisan 2014

Yorumlar

Popüler Yayınlar