ŞERBETLİYİM ŞERBETLİ :)



Yahu bu sabah güne ışıl ışıl , pembe gözlüklerle bakarak başlamışken,  malum şahıs tüm sinirlerimi kaldırdı.

Her ne kadar ben böylelerine şerbetliyim desemde, insanoğlu, işte kızabiliyor genede. Şerbet , merbet hikaye oluyor.

Konunun özeti şu, amcam (hani şu mobbingçi, daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz siz onu ) yaklaşık iki haftadır bulaşmaya , hata aramaya yer arıyor, fakat sebepte bulamıyor. 

Artık öyle detaylara girmeye başladı ki, yanımdaki personelin çektiği fotokopi için bile bana telefon eder oldu.

Ay ne desem,  daha nasıl anlatsam bilemiyorum. Ha gitti ha gidecek derken, asıl şerbetli o çıktı.

Oturuyor mübarek ‘’oturan boğa ‘’ kıvamında.

Oturan boğa, tembel boğa, hata arayan heyhattt bulamayan boğa, ayrımcı boğa, kadınları sevmeyen boğa, belli birimleri seven ve kollayan boğa, teknoloji özürlü boğa, yazıları kaybeden boğa, aynı yazıyı kendi beceriksizliği yüzünden defaatle arayan ve yeniden isteyen boğa, yeniliğe kapalı boğa, sinirden et tutmayan boğa...

Öyle çok obsiyon yazarım ki ama bu kadar yeterli, bu bile sakinlememe yetti.

Şöyle bir planım var, şerbetliyim ya mobbingçiye, açıyorum Orhanın hatasız kul olmaz şarkısını, hata arayan bu zata göndererek, şerbetli olduğumu gösteriyorum.

Şimdi o düşünsün.

Bakalım gün içinde daha neler bulacak.

Evlerden uzak.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Nisan 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar