ŞOFÖR NEBAHAT İFTİHARLA SUNAR :)



Sabah kuruldum arabama, bir hava bir süs bir püs sorma gitsin. Açtım güzel bir kanal daha doğrusu açmaya çalıştım, yaklaşık beş dakika kanalı tunning yapmaya çalıştım. Neyse hiç bir şey keyfimi bozamaz.Tunning lütfen yani...

Beş sene arabasız kalmış biri olarak, şükretmek lazım. Nazar boncuğumda takılı, varı da biliriz, yoku da edalarıyle, jeep satmış olmanın dayanılmaz ağırlığıyla, düştüm yollara.

Aman keyifler gıcır, benzini de dün almışım, stres yapmaya gerek yok.

Kemerler bağlansın, yolculuk başlasın efendim dedim.

Yok öyle anlatıklarımdan uzuuuuun yola gidiyorum sanmayın, Tuzlaya, Kartaldan-Tuzlaya  afedersiniz.Toplasan yirmi dakika.

Şöför Nebahat yok karşınızda.O sadece beyaz perde de olur tamam mı? 

Nebahat gibi Eşarp yok ama, gözlükler bin beşyüz.

Sabah esinliğiyle gidelim,  açıyım penceremi, saçları savura savura gideyim düşüncesindeyken ben, o da ne, !!! arabanın camı açılmıyor.

Tamam sinirlenmeyeceğim çekeceğim kenara, mutlaka bir klik nokta vardır. Marka arabaya biniyorum kardeşim, boru değil. İkinci el ama olsunnnn.Vın vınnnnnn

Erkek muhabbetine döndürmeyeceğim, ironi yapıyorum, biraz gülelim işte.

Kesin çocuk kilididir dedim ama, yok kardeşim açılmıyor, tam on dakika cebelleştikten sonra pes ettim. Klimayla yola devam. Ama arada vazgeçmeden elimde camda, sağolsun Tuzlaya 500 mt kala açıldı. Allah razı olsun. Ya hiç açılmasaydı.

Aman bunlara mı moralim bozulacak kardeşim, derken;  elim siliceklere değdi, göyya otomatikti bu amcam, yağmurun tanesi değerken cama bunlar bir başlıyor foştura foştura, aman ne mucize. Ben artık neresine bastıysam işin tuhafı durmuyoda vicdansız. Çek kenara Banu, işi hallet.Arkamdakilerde daaaaaaaaaaat lamasa olmaz, hayret bişi. Bir durun pe kardeşim, yağmursuz günde sileceklemi gidiyim.

Kanal tamam, pencere açıldı açılacak, silecekler durdu.Vira Bismillah.

Bu arda 89 dan beri ehliyetim, acemi muamelesi yapılmasın okurken, çok rica edeceğim.

Ohhh ne gidebildim ne kalabildim çalıyor, keyifler gıcır her şeye rağmen, yanda bir artiz var, kesik atıyor sağolsun, hayır şimdi basıcamda olmayacak yanii. Altındaki araca bakmadan tövbe tövbe. (burada hava atıyorum farkındaysanız)

Böyle havalı gide dursun şöförünüz o ne be, arabadan 
yemin ederim, dar dar darrrrrrrrrrr minübüs sesi çıkıyor. Mercedesten ( afedersiniz reklam oldu)  yemin ederim. Bırak kaç.

Hafif fren kesiyorum daha çok, gaza basıyorum sakinliyor. Herkes ama herkes bana bakıyor. Suratımın ifadesi hakkında fikrim yok, ziyadesiyle şoktayım. Hava compressor yalan oldu.

Başladım konuşmaya, hadi canım, hadi güzelim, rezil etme beni, sen şöylesin sen böylesin yok anam şımardı karı, dar darrrrr darrr, birde sallanma, sarsılma rezalet.

İkinci el olsanda senin adın var, hadi kız, yapma şu sesi, bak herkes bize bakıyor.

Valla inip kaçıcam şimdi derken, kız sakinlemeden, sarsıla sarsıla Tuzla’ya geldik.

Artık dönüşü bilemem ama onun arabası var şarkısına şu anda uyuz olmaktayım.

Nazar bocuğunuda hak etmiyo bu terbiyesizzz.

Yolunuz açık olsun sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Eylül 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar