ÜÇ MAYMUNU OYNAYAMAM!


ÜÇ MAYMUNU OYNAMAM ARKADAŞ, BÜNYEME TERS...
 
Üç maymunu oynarsan hayat çok kolay ve mücadelesiz olur. Ama bu işin kolay kısmı. Bana asla uymayan kısmı, gördüğümü görmedim, duyduğumu duymadım, işittiğimi işitmedim diyemem.

Bazılarına, rahatsızlık verse bile.

Görmek, duymak ve bilmek, işte bütün mesele bu.

Deve kuşu gibi kafayı gömmemek.

Görüyorsan, duyuyorsan ve biliyorsan, kafanı da kuma gömmüyorsan, sorumluluk, cesaret, empati var demektir. Mücadeleci ruh gerektirir. Adam gibi adam, kadının hası olmak demektir. Makamsa, makamın hakkını vermek demektir. Aldığın paranın helalini yemek demektir. Akşam yatakta rahat uyumak demektir.

Diğer türlüsü bencilliktir, menfaattir, kolaya kaçmaktır, tavşan pisliği gibi olmaktır.

ÜÇ MAYMUNU oynamam.

Bedeli ne ise razıyım, üç maymunu oynayamam.

Bu böyle biline.

Geçtiğimiz haftalarda üç maymunun biblolarına rastladım, emek harcanarak yapılmış, şık, Esse’de satılıyor. Bünyeme o kadar ters ki, biblosunu dahi alamadım.

Maymun gözünü, kulağını, ağzını açsın. Doğru bildiğinden şaşmasın, sevgiyle, selametle…

G.Banu KOCATEPE

Aralık 2016

 

NOT: Yazı gizli reklam içerir, mesaj yüklüdür, üzerine alınan alınabilir.

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar