DÜŞ PANOSU


DÜŞ PANOSU;

Bu sene ilk kez Düş Panosu yaptım bende, yeni yıl için temennilerimi, isteklerimi, hayallerimi koydum, yazdım, kestim, yapıştırdım panoya.

Lokum kedimde eşlik etti bana, saat 20:00 de oturdum saat 23.00’e kadar, neler neler koydum panoya. O sırada düşündüm, hesaplaştım, yapıştırdım, beğenmedim çıkardım, beğendim sevindim.Farklı zaman dilimlerine gittim, gerçekten istiyor muyum dedim vs…

Şimdi efendim neden mi düş panosu;

‘’Evrende her şey niyetle başlar, tüm deneyimler istekler bu şekilde oluşur. Enerjimizi, motivasyonumuzu bu istek ve arzu ile harekete geçiririz. Dolayısı ile yaşamımızı da niyetlerimiz çerçevesinde oluştururuz.’’  

Mottosu ile, bende katıldım düş panosu yapanlar kervanına.


Pek keyifli oldu doğrusu, kafam dağıldı, kendi iç Dünyama bakmamı sağladı, maddecilikten uzak, sadece temennilerimi eklemeye çalıştım. Düş Panosunu önce, bir atölyede yapmayı planlasam da, iş yüklerim nedeni ile çok istesem de gidemedim.

Bende oturdum önce dersime çalıştım. Nasıl yapılıyor, nelerden faydalanmak lazım diye.

Tamamen sizin hayal gücünüze kalsa da evrende emek istiyor.

Araştırmalarım sonucunda, verimli olması için Feng Shui ye göre, panomu evrene daha iyi mesaj yollamak için 9 ana parçaya böldüm;

·         Zenginlik ve bereket 1. Parça; Sizin için zenginlik nedir? Madde mi, yoksa diğer değerler mi?

·         Tanınırlık ve şöhret 2.parça; Ne şekilde tanınmak istersiniz?İyi insan, başarılı insan ya da ?

·         Aşk ve evlilik 3.parça;  Romantizm, ve aşka bakışınız, yaşamınızdaki durum?

·         Sağlık ve ev 4.parça; Sağlığınızın ve evinizin nasıl olmasını istersiniz?

·         Aile ve Dostlar 5. Parça;  İdeal meclisleriniz nasıl, nereye gitmesini istersiniz?

·         Yaratıcılık ve içimizdeki çocuk 6.parça ;içinizdeki çocuk, yaratıcılığınız, vs.

·         Bilgi ve gelişim 7. Parça; hayat boyu öğrenme, ulaşmak için ne istiyorsunuz?

·         Kariyer ve yaşam yolculuğu 8. Parça; gerçekten ne yapmak istiyorsunuz?kişisel becerileriniz neler?

·         Yolculuk ve yardımcı oyuncular 9. parça; Dünyanın nerelerine gitmek istiyorsunuz, kimden ilham alıyorsunuz?

Tüm bu soruları barındıran bir pano oluşturmak için kolları sıvadım; bunun için gerekli materyalleri önceden planladım ve iş başa düştüğünde hepsi önümde hazırdı. Gerekli malzemeler;

·         Yapışkanlı büyükçe bir pano

·         Makas-pritt-uhu-dergiler-gazeteler-peçeteler-tüyler-kalemler

·         Ve kocaman hayal gücü…


Panomu her sabah sağlığım için şükrederek uyandığım yatak odamıza görüşümün tam karşısındaki duvara astım.

Yaparken yüzleştiklerimi bahsetmeden geçemeyeceğim.

·         Dergi ve gazete manyağı bir kedi; çılgınlar gibi elimi attığım her şeye müdahale etti, evrene gidemeden seçilen belgelerden yırtılanlar oldu.

·         Sağlık köşesine konmak için ideal bedenler aranırken, Sıfır beden güzel über bakımlı kadınların resmi moralimi bozdu.

·         Moralsiz, mutsuz, şişman, balık etli, çirkin, bakımsız, entrikaya uğrayan, arkasından iş çevrilmiş, sol gösterip sağ çakılmış,  örnek bir kadına rastlanamadı.

Sonuç olarak; renkli, umutlu, her şeye rağmen gülen, başarı ve üretim odaklı, insana dair içinde küçük detayların yer aldığı panom DÜŞ PANOM ortaya çıktı.

Pek beğendim, gidip gelip bakıyorum eserime.

Her sene yapacağım, Allah sağlık ve ömür verirse.

Ben evrene gönderdim.

Niyet ettim niyet eyledim, sıra evrende.

Tüm takipçilerime, mutlu, neşeli, sağlık dolu, niyetlerin gerçekleştiği, üretim dolu, enerjik, moralli bir yıl dilerim.

Selam ve sevgi ile…

 

GÜNEŞ Banu KOCATEPE

28.12.2017

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar