KANKAMATİK...


Kankamatik,

Aaaa hiç duymadınız mı? Duyamazsınız çünkü ben uydurdum. Cuk oturdu, TDK ya girerse patent istemem J)

Hep söylerim ya, yaş Kemale erince çokta şaşırmamak gerek desek te, şaşırıyorum işte.

Çocukken gayet temiz duygular içerisindeyken, anında kanımızı akıtır, kan kardeş olurduk, biraz tırsaklar, canı kıymetliler,  kan akıtamayanlar, farklı formüllerle saç kopararak saç kardeş olurdu.

Karındaş olamasak ta bir şeyin kardeşi olarak bağ kurardık.

Şimdilerde beyana gerek kalmadan kankam demek yeterli oluyor. Saç, kıl, tüy, kan gerek yok. Geçerlilik süresi hakkında fikrim yok, sanırım çocukluk yıllarındaki gibi, ortam, mekan,  alacaklar verecekler çıkınca unutulan ilişkiler sinsilesi tahminim.

Bakıyorum iki ay da, üç ay da kanka/kanki  olanlar, kankamatik misali.

Kankamatikleri izliyorum, özellikleri;

·         Ortak menfaatler,

·         Düşmanımın düşmanı dostumdurcular

·         İnsan yerine konulduğunu unutanlar,

·         İyiliği, güzelliği bir kalemde silenler,

·         25-35 yaş aralığı (jenerasyon y kuşağı)

·         Kız olmak,

·         Sığ, derin olmayan  bakış açısı,

·         Manüpleye yatkın kişilikler (yarın öbür gün başka kankalar, başka gruplar)

·         Frenemyler (daha önce paylaştım bakınız)

·         İş ve özel yaşamı birbirine karıştıranlar,

·         Sorgularken, kendini es geçip objektif olamadan sorgulayanlar

·         Bla bla ….

Benim gözlemlerim bunlardan ibaret, buyursunlar varsa ekleyecekleriniz, söz sizde…

Sevgiyle;

G.Banu KOCATEPE

Aralık 2017

Yorumlar

Popüler Yayınlar