RUH DURUMUM ( NUR YERLİTAŞ) :(



Ruh durumum Nur Yerlitaş’ın çemşiren hali gibi bu günlerde.
Bir mutsuzluk, bir kötü kalp , sorma gitsin. Hayat şartları yaptı beni böyle ne yapayım.

Ay tutulmuş, yok burcum retro yapıyormuş derken anladım ki, sebep her ne ise, ruh durumum kahverengi olan şeyden.Anladınız siz onu...

Artık sonbahar yorgunluğumu dersin, haksızlıklarla mücadele yorgunluğumu, bıkkınlı mı bilemedim ama aynen bu durumdayım.

Alıp sazı elime her şeyi dökülesim var.Katıksız.Katıkşıksız.

Saz almayalımda, kalemle kağıtla döktüreverelim değil mi?

Nur Yerlitaş gibi olmak istiyorum dedim ya;

ama ün, nam, şan, şöhret anlamında değil, kalbinden geçeni patır kütür üsturupsuz, tartmadan, biçmeden söylüyor ya işte öyle olmak istiyorum. Kadını en fazla üç dakika izleyebildim şunun şurasında ama, korktum valla, cesareti, tarzı takdire şayan.

Bende bir kaç günlüğüne öyle olsam, Hımmm tabi tabi yerine, söylesem her şeyi, kussam içimdeki gerçekleri. 

Allahım duy sesimi.

Geçenlerde çok hoş bir paylaşım vardı, ‘’Allahım aşağıdayım otomata bas’’ diye. Allahım/Evren/Yaratıcı  aşağıdayım. Lütfen yanii.

·         Bir tarafını yayıp, oturup oturup hak edenden çok aldığı zammı konuşana
·         Sadece kendi birimi iş yapıyor, diğer birimler işe yaramıyor sananlara
·         Sahtecilere, showman lere showgirl lere
·         Sanal alemcilere (facebook,twiter,instagram,inploid başka ne kaldı ise)
·         Sorgulayacağım derken özü kaçıranlara
·  Ben merkezcilere (Durdurun Dünyayı inecek var diyemeyeceğim, çünkü Dünya bu zavallıların etrafında dönüyor)
·         Kaytaranlara
·         Çözüm üretmeden, sadece söylenenlere
·         Aksilikleri başkasının üstüne atanlara, tırsaklara, korkaklara
·         Giderim ulennnn  bende o zaman deyip, gitmeyenlere

Bakın ikaz ediyorum, otomata basmasına az kaldı.Sonra üzülmeyin.

Açtırmayın bayramlık ağzımı, zira diğer bayrama neredeyse bir sene var.

Selamla,  sevgiyle, selametle...

NOT: Resmi paylaşan arkadaşım Seher'e ayrıca selam ederim.Çok güldümmm.

G.Banu KOCATEPE
Ekim 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar