ZIRVALAMAYA DEVAM...












‘’iyi yazarak başlamayız. Önce zırvalarız ve o zırvayı iyi zannederiz. Sonra gelişiriz. O yüzden en büyük erdem vazgeçmemektir.’’ Octavia Butler

Dün akşam katıldığım blog workshopundan. Vuruldum söze.



Henüz yolun başındayım ama zırvalarımı bazen müthiş buluyorum. Demek ki doğru yoldayım.Mesela geçen sene öylesine yazdığım Acele Bacıya Mektubumdur, trend topic olmuş. Daha ne olsun.
 
http://gbkocatepe.blogspot.com.tr/2013/12/acele-baciya-mektubumdur.html

Bir arkadaşıma dün katılacağım semineri söyleyince, -aaa bayılıyorum bu renkli, aktif kişiliğine mesajı ile birlikte, çok iyi olup, olmaması önemli değil,  inanıyorsun bu işe dedi. Soğuk duş etkisi yaptı sözleri, sonrasında bu sözle karşılaşmam ve zırvalama lüksüm olması beni tekrar motive etti.

Vazgeçmeden zırvalama lüksümü kullanıyorum. Sebebim her ne ise, sizlerde okumaktan, takip etmekten vazgeçemeyin.

Gelişeceğiz, dönüşeceğiz.Öğreneceğiz, ço biliriz biz demeyeceğiz.Sürekli eğitim, sürekli gelişim.

Yoksa Hayvanlar aleminden farkımız kalmaz değil mi?

Çok değişik skalada insanlar katıldı workshop’a. Çok hoştu. İş adamları, iş kadınları, ev hanımları, öğrenciler, öğretmenler, ama en önemlisi hepsi kendince yazardı, yazarcıktı. Öyle yada böyle bir yazı karalayarak kendini ifade etme derdindeydi.

Söz uçar, yazı kalır diye düşünenler, kişisel marka olmak isteyenler, iş arayanlar, söyleyecek sözü olanlar, bir konuda uzman olanlar, herkesin kendince sebepleri vardı.

Etkilendim, motive oldum, yeni bilgiler öğrendim. Son derece amatör ruhla baktığım mütevazi takipçisi olan bloguma artık daha özen göstereceğim. Ne mutlu  bana.

Ayarlarını geliştirerek neler yapılacağını, sosyal medya etkisini, yazı karakterini, uzunluğunu, kısalığını , resimleri yasal olarak alacağımız mecraları, konuştuğumuz seminer süperdi.Tavsiye ederim. 

İlgilenenlere Yazı Evi Atölyesi; Yeşim Cimcoz tarafından kurulmuş, Kadıköyde. http://yazievi.yesimcimcoz.com/

Blog yazarlığı konusunda Okay Karaçay destek veriyor.

Aklınızda bulunsun.

Ben zırvalamaya devam edeceğim.

Sizde beni izlemeye devam edin.

Elbet iyi bir yazı çıkacak günün birinde.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Ekim 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar