ADAYA DÜŞERSEM YANIMA ALACAKLARIM



Adaya düşersem yanıma alacağım üç şeyi düşünürken, bir anda gerçekten bakir bir adada olmak istedim.

Adaya düşmemi isterken, tabii bununda süreli olmasını istedim.

Öyle ya sıkıntıya gelemeyiz, Survıvor gibi süreli olsun, mümkünse beş günlük bir tutsaklık istedim.

Yanıma alacağım üç şeyden de feragat ederek, hayal kurmaya devam ettim.

Nasılsa beş gün,  varsın yanımızda bir şey olmasın. Doğa olsun, deniz olsun, güneş olsun, güvenlikli bir yer olsun, kurda kuşa yem olmayalım, hafif yiyecekte olsun, öyle balık falan tutacak hatun nerede?

Bak yazarken bunaldım, beş günde olsa bir sürü ihtiyaç var. Bir kere bir fener şart, gece ödüm kopar benim. Kocayı alsak yanımıza olmaz mı? Keşke...

Kitapsız, dergisiz olmaz, nasıl vakit geçecek, rahat ayakkabı lazım, su lazım, hava koşulları durumları düşünülerek, battaniye, yastık lazım.Ee benim şimdi güneşte gözüm rahatsız olur, güzel güneş gözlüğüm lazım, başım ağrırsa diye novalgine lazım.

Atıştırmalık lazım, şekerimiz düşer yoksa J

Hayır kardeşim hiç bir şey yok, beş gün, hangi ada olduğuda belli değil, ona göre kur hayalini diyorsanız, vazgeçtim kurmuyorum.

Bir beş gün rahat edeceğim, arınacağım derken sinirim bozuldu vallahi

Yapamayacağım, ada bana göre değil arkadaşım. Adama bir rahat hayal kurdurmadınız yahuu.


Sevgiyle


NOT: 5 GÜNÜLÜĞÜNEDE OLSA ADAYA DÜŞERSEM YANIMA ALACAKLARIM;
 
KOCAM, KOCAM OLMADAN ASLA
KİTAPLARIM
DERGİLERİM
NOVALGİNİM
KREMLERİM
GÖZLÜĞÜM
KAĞIT VE KALEM
RAHAT AYAKKABILARIM

GILGAMIŞ DESTANI GİBİ OLMASIN, SANIRIM BUNLAR BENİ BEŞ GÜN İDARE EDER :))

G.Banu KOCATEPE
Şubat 2015-02-10

Yorumlar

Popüler Yayınlar