TEMİZLİK ZAMANI (ADIM BALERİNA CİFFFFF)



Bahar temizliği, kış temizliği, yaz temizliği olurda, insan temizliği olmaz mı? Olmalı.
Madem detoks , arınma modosu var, o halde, 

·         beni üzenleri, sevmediklerimi , gardopta giyilmeyen elbise gibi duran işe yaramazları, sırf ayıp olmasın diye idare etiklerimi, öküzleri, kabaları, kendim gibi hassas olmayanları, iki yüzlüleri, laf taşıyanları, sadece kendini anlatanları, konuşurken dinlemeyenleri, günaydın demekten acizleri, trip yapanları, açık olmayanları, sanal alemde laf sokma cesaretini bulanları, nankörleri,  aklıma ne geliyorsa ... bal bla blaaaa

geçte olsa temizlemeye karar verdim.

Yaptığım çoğu iyilik, yol su elektrik olarak dönünce, insana dair ne varsa beni şaşırtmasa da, sanırım kırklı yaşların farkındalık coşkusu ile alakalı, hastalanmamak ve hasta etmemek adına TEMİZLİYORUM.

Kendime taze/fresh  bir sayfa açıyorum. Az eşya mantığına hep inanmışken, artık ‘’az eşya az insan’’ doğrusu benimde doğrum.

Aslında yalnız geldik, yalnız gidiyoruz şu alemden, ama nedense insana kalabalığa boş kişilerede zaman harcıyoruz.

Soyalleşmek için illa kalabalık gerekmiyor, iletişimi düzgün,  kafa dengi tek bir kişi ile de sosyalleşilir, yapayalnızda.

Yeter ki huzur olsun, yeter ki gerilim olmasın.

E hadi o zaman temiz bir Dünyaya J)

Yeni Dünyam, Yeni Türkiye gibi olmaz umudumla.

Sevgiyle.

G.Banu KOCATEPE
Şubat 2015 


ALINTI: Bernard Shaw
Bu gün gardrobumu açtım
Askılarda bir dolu insan
Nasıl sıkış pıkış hepsi birarada
Temizlemeye karar verdim o anda
Yılların insanları, eşi, dostu, akrabası
Kolay mı öyle çıkarmak askıdan bir anda
Tek tek elemeye başladım
Kimileri, bir dönem giyilip sonradan askıda kalmıştı
Bazıları bana bir beden küçük gelmeye başlamıştı
Eeee yıllar beni değiştirmiş, biraz da büyütmüş
İlk onları eledim
Henüz değişmeyenler bunu sever diye düşündüm
Sonra bazılarını denedim ama sıkıntı verdiler
Artık sıkıldığım ortamlara gitmez oldum
Onları hemen yakışana göstermek için kenara aldım
Bazı askılarımda çok şık ve alımlılar vardı
Bir dönem onlarla muhabbet te güzeldi ama
Onların bana artık hiçbir katkısı olamazdı
İsteyene verilmek üzere yolladım
Bir de kötü anılarımı paylaştıklarım vardı
Onlara uzun uzun baktım askı elimde
Daldım uzaklara, kötü anılarımı temizledim önce Sonra affettim ve bu insanları bağış torbasına ayırdım
Büyük temizlik yaptım bugün
Temizlerken de bir şeyi çok iyi anladım !
Askılarda asılı tüm insanlar
Aynı derecede değerli olsa da
Benim için aynı derecede önemli değilmiş
Önemli insanlarımı askılarıma yeniden dizdim
Onların her birine daha çok ilgi ve özen ekledim
Gardrobumda her mevsimde giyilebilir
Güven veren, güzel insanlar kaldı
Bahar bana çok yaradı :)

"dünya üzerinde zerafetle, sevgiyle ve neseyle yürüyorum.."


Yorumlar

  1. Şems'den; Banu hanım, aşağıdaki şiir Nazım Hikmet RAN'ın, bazılarına bunu göndermek gerek.......

    «BENCE SEN DE ŞİMDİ HERKES GİBİSİN»

    Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor
    Onlardan kalbime sevda geçmiyor
    Ben yordum ruhumu biraz da sen yor
    Çünkü bence şimdi herkes gibisin

    Yolunu beklerken daha dün gece
    Kaçıyorum bugün senden gizlice
    Kalbime baktım da işte iyice
    Anladım ki sen de herkes gibisin

    Büsbütün unuttum seni eminim
    Maziye karıştı şimdi yeminim
    Kalbimde senin için yok bile kinim
    Bence sen de şimdi herkes gibisin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar