DEĞİŞİME İNANANLAR, GELECEĞİ YÖNETİR.


‘’Değişime inananlar, geleceği yönetir.’’  Mottolu bir seminere denk geldim ve vuruldum. Şehir Üniversitesinde genç öğrencilere verilen bir seminer. Helal olsun. İş Dünyasından Sayın Garih beyin torunu Tal Garih  tarafından verilmiş. Kendisi değerli bir akademisyen. Linki etkileneceğinizi düşünerek paylaşıyorum.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6405084072279883776/

Değişim ve gelişim ne kadar önemli konular. Kişisel gelişimimiz, eğitimimiz için yapacağımız gelişimler çok önemli.

Yönünü bilmeyen yelkene, rüzgar yardımcı olamaz.



Bazen bir seminer ufkumuzu açarken, bazen okuduğumuz kitap ya da film bile yön verebilir. Yeter ki isteyelim. Alıcılarımız açık olsun. Aynı yerde kendimizi geliştirmeden aynı yerde aynı şekilde kalmaktan/durmaktan rahatsız olalım.

Kişisel gelişimin anahtarı sanırım, iç motivasyon, farkındalık, kendini geliştirme isteği, öz disiplin  ve yeniliklere açık bir beyin.

Siz buna ister vizyon ister misyon deyin, kişisel çaba şart.

Kendimizi geliştirmek zorundayız. Çalışkan olmak zorundayız.

Bu yazının sonunu bağlayamıyorum.

Etrafımda idol insanlar çokça olsun istiyorum.

Hepsi bu.

Söyleyeceklerim bu kadar.

Dağılabilirsiniz. J)

Sevgi ile…

Güneş Banu KOCATEPE

Mayıs 2018

Yorumlar

Popüler Yayınlar