YOK SAYMAK :(


YOK SAYMAK;



Yok saymak istediklerim var. Hiç olmamışlar gibi, hiç yaşanılmamış gibi.

Yok saymaya, görmezden gelmeye çalışmanın ağırlığını üzerimde hissetsem de, gerçekten hayatımdan çıkartmak istediklerim var.

Yok saymak ile ilgili yazılara göz attığımda, benimle aynı fikre sahip çokça insan olduğunu görüyorum. Bunu psikolojik şiddet gibi algılayanlar olsa da, bazen sanırım hepimiz buna çok ihtiyaç duyuyoruz.

Ben yok saymak istediklerimi kendi gönül eleğime tabii tuttum, sanal mecra hesaplarımdan ve her yerden çıkardım. İşin aslı kalbimden sildim attım.

Yazık ben çıkarmak istesem de, çıkarmak istediğim kişilerde de bir hazımsızlık olmuş ki, nereye el atacaklarını şaşırmış durumdalar.

Şimdi sanal medyadan çıkarıldığını fark eden faniler, yeni bir yol buldu, what’s app ‘’durumuma’’  koyuyor saat başı kendini. E onunda kolayı var, rehberinden çıkarıyorsun, engelliyorsun hopp oluyor bitiyor.

Ben gönlümden çıkardıysam, siz istediğiniz mecradan sessiz çığlıklarınızı atın be gülüm, bende defter kapanalı çok oldu. Atı alan Üsküdar’ı geçti.

Selametle; ORRAYT :))

Güneş Banu KOCATEPE

Mayıs 2018

Yorumlar

Popüler Yayınlar