ESKİYE RAĞBET OLSA İDİ, BİT PAZARINA NUR YAĞARDI :)


Güle güle 2019;

‘’Eskiye rağbet olsaydı, bir pazarına nur yağardı’’  demedim, J  oturdum 2019 yılına teşekkür etmeye karar verdim.


Hayatımın her alanında bana hakkı geçmiş, dönemini kapayan ya da kapatmak durumunda olan her şey ile vedalaştım ben. Buna evim, işim ve insanlar dahil.

Bu nedenle 2019 yılına da birkaç güzel kelam etmeden uğurlamak istemem.

2019 yılına girerken ilk kez hedef belirlemediğimi fark ettim, bloğuma baktım 2012 yılından beri her yıl yazmışım, çizmişim ancak 2019 u nedense dile getirmemişim. Enteresan geldi… Sondan başlayarak, Bknz…


Madem seni karşılarken es geçmişim, o halde hakkın ile uğurlamalıyım 2019 J)

2019 yılında yeni başladığım Işıklı kurumda 3. Ayım idi, ışıklı, sevgi dolu, üretmeli, bir yıl oldu, bu vesile ile Rektörlerin ne kadar nazik olabileceğini öğrendim, travmalarımı atlattım, özgüvenim yeniden kendine geldi, sonsuz teşekkürler;

Evliliği ve beraberinde getirdiği tüm hediyelere şükür ve teşekkür; ayrı ülkelerde olsak da ihtiyaç halinde her zaman kenetlenebildiğimiz için, artarak büyüyen sevgimiz ve saygımız için, birbirimize böyle bakabildiğimiz için  teşekkürler;

Zaman zaman sağlık sorunları ile sınansak ta, atlattık atlatıyoruz diyoruz ve en önemli şeyin sağlık olduğunu bilerek, şükür ve teşekkür ile; sağlığımız için teşekkürler;

Bal kabağım için, yüce Rabbim bize bahşettiği için, 2019 da yüksek lisansa başladığı için, hobileri ve kendini yetiştirmesine, kendine inanmasına şahit olduğumuz için, tüm destekleri ve hayırları için şükür ve teşekkürler;

Yıl içine yayılan, üretirken aynı zamanda gezme imkanı bulabildiğimiz tüm seyahatlerimiz için, şükür ve teşekkür ile,

Sağ elin verdiğini sol el bilmeyecek lütfu ile yetiştirildiğimiz ve 2019 yılında alın teri ile hak ettiğimiz tüm olanaklarımız için sonsuz teşekkürler;

Yalnız geldik yalnız gidiyorsak bu Dünyadan, bizi yalnız bırakmayan tüm dostlara, istediğimiz zaman istediğimiz mesafede el ele olabildiğimiz için teşekkürler;

Ayrılık acılarının ilaçları kız kardeşlere, İzmir’e ve İstanbul’a tüm katkıları ve destekleri için teşekkürler, şükürümsünüz…

Başımızda olan aile büyüklerimize, baş taçlarımıza şükür ile…

Sonuç olarak, 2019 yılını  hakkı ile karşılamamış olsam da, bana kattıkları büyük, değişimime ve dönüşümüme izin verdi, istediğimiz için işim değişti, evim değişti, hayata bakışım  değişti, madde ile beslenen biri olmamama rağmen içimden geçenin daha iyisi 2019 yılında avuçlarıma düştü, sevdim ve seviyorum… Farkındalığım büyüdü, yaş almak kaçınılmaz olsa da büyümek isteğe bağlı dedim. İçimdeki çocuğu tekrar sevmeyi öğrendim. Eski yıllardaki gibi okumaya devam edebildim.

Daha ne olsun, güle güle 2019 ;

Daha iyisi ve daha niceleri için gel bakalım 2020 … Hedefler yazıldı bile… (Arkası yarın ) J

Amacı/ hedefi  olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez. Kervan yolda düzülür ise…

Hoş gelişler ola…

Güneş Banu KOCATEPE
16.12.2019








Yorumlar

Popüler Yayınlar