YENİ YILA GİRİYORUM, UMUTLA...



Yeni bir yıla umutlarımla giriyorum. En büyük umudum 2015 yılının en az 2014 yılı kadar güzel, sağlıklı, neşeli geçmesi.

Sevdiklerimin bir çoğu yok göç etti,  öte aleme  belki ama, diğer çoook sevdiklerim hala yanımda.

Her şey için, HAYATIMDA Kİ HERKES İÇİN  şükrediyorum.

Yeni yıla girerken umut dilemek adetten olmuş, oysa her yeni gün, yeni saat, yeni hafta, yeni ay, hepsi birer umut.

Sağlığımız yerindeyse, gerisi hikaye.

Madde , materyal, bunlar olmasa da olur, 

Ama sağlık olmazsa,  hiç bir iş olmaz.

2014 yılına girerken , bu yıl benim yılım olacak dedim, sanırım Evren duydu ve dileğimi gerçekleştirdi, şimdi diyorum ki , 2015 yılı en az 2014 yılı gibi olacak ve gene benim yılım olacak.

Yaşanan sıkıntıları, üzüntüleri, moralsizlikleri unutarak, umutla sevgiyle, yeni yılı kucaklayacağım.

Hayata olumlu bakmaya, bardağın dolu tarafını görmeye devam edeceğim.

Eşimle, oğlumla, kediciğimle, tüm sevdiklerimle, 

İşimle, meşgalelerimle yola devam etmeyi umuyorum.

Hedeflerden, hayata asılmaktan ödün vermekten, ‘’kısmet, nasip, inşallah vs ’’ sözleri yerine, tırnaklamaya, çalışmaya devam ederek.Öğrenmekten vazgeçmeyerek.

Hoş gelmiş sefalar getirmiş 2015, rast gele.

Sağlıkla gele...

Nice senelere.

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Aralık 26


Yorumlar

Popüler Yayınlar