ÇORAP SORUNSALI



Çorap sorunsalı


tam bir kaos değil midir? 



Nereye gider? Ne olur? Ne yer? Ne içer?


Akıl fikir almıyor.

Sabah tam da  böyle bir sorunsalın içine düştüm.

Kırk küsür yılı devirmiş ömrü baharımın yaklaşık yarısını ev hanımlığı da işgal ediyor. Ve ben deniz ne hikmetse şu çorap işini bir türlü yoluna koyamadım.

Kaybediyorum, bulamıyorum, eşleyemiyorum, eşledikleriminde ya rengi tutmuyor, ya kumaşı.

Bunları yazarken kendimi ‘’çorap teki’’ gibi yapayalnız ve çaresiz hissediyorum.

Başka dertler tasalar rafa kalkmış iken, sabah çorap bulamayan sayın eşimin esprilerine, espri görünümlü göndermelerine haklı olarak maruz kalıyorum.

Nasıl bir şey uydursam da geçerli olsa diye düşünürken uyduracak hiç bir şey bulamadım ve dedim ki, 

- Amannnn  derdimiz çorap olsun.

Demez olaydım, bence son derece masum olan cevap, oldu politik cevap, !!!

-aynı şu an ki hükümet gibisin

demez mi sayın eşim.

Aslında aklımda çok yaratıcı çözümler var, fakat söylersem henüz afyonu patlamayan insanların sinirini patlatmayayım diye kendime saklıyorum. Mesela mı?

·         Bence çoraplar bir örnek olmamalı, ne o öyle ikiz kardeş gibi, biri siyah biri beyaz olmadıkça, bir lacivert biri siyah olabilir, dayanışma içerisinde olmalılar.Bu çözüm düşünülmeli.

·         Biri siyah biri beyazda olmalı, ilk maddeme inat. Irkçı değiliz ki, kardeş kardeş geçinsinler.Sanki ayak parmaklarımız birebir aynımı, sol daha küçük. Bilimsel izahati var değil mi? Kalp tarafındaki organlar bir miktar minik. 

·         Biri kısa biri uzun da olabilir. Boy değil, işlev önemli ne de olsa. Uzmanlar öyle demiyor mu?

·         Biri Anya da, diğeri Konya da misali, farklı kumaşta olur, her farka saygımız var, bir koton ile, bir ipek neden kanka olmasın.

·         Aslında bu kinayeli tavırlara , arkadaşım bastır parayı bulalım bir Asuş da demem lazım ama, bu seferde Beyaz Rus yardımcı bulur korkusu, teklifimi yutmama neden oluyor. Sanki Türk sularında böyle tombik yardımcılar yok ta hemen tehdit...

·         Doğura doğura erkek evlat doğurdum, keşke çorap sorunsalı için birde kızım olaydı, sorunsal yaşayanlara çözüm önerimdir. Flört edeceği oğlanlarla dışarı çıkmak için kıvranıyor mu, önce çorap teklerini bulsun alla alla...

Yazarken bile çıkamadım içinden. Aklıma yeni yeni fikirler geliyor çok zekice...Ucuz çoraplardan alıp, kullan at yapsam, adam boşar mı beni acaba, ekonomi yüzünden. Ekonomi bozulur ama, Ağzımızın tadı bozulmaz değil mi?

Ya da iş bölümünü değiştirsek, çorap sorunsalı akıl torbası eşime havale edilse, o da otursa, standart sapma mı yapar, ortalama mı alır, artık excell tablo, mu yapar bilemem, ama çözümü bulsa.

Bence çorap sorunsalı, erkek işi, bu iç çorap çözünseli olsun, evet karar verdim, iş değişikliğine gidiyorum.

Duyurulur... 

Artık kimin sorunu ise o düşünsün, madem hükümet gibiyim, bende Suriye sorununa pardon yemek sorunsalına  kanalize oluyum. Esaslarım, önceliklerim  değişsin.

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Haziran 2014

Yorumlar

Popüler Yayınlar