X-RAY GÖZLERRRR



Akşam uykum kaçtı saat dört gibi TV de başladım sörfe. Magazin programlarından birinde Ömür Gedik,  Ferhat Göçer ile  ayrılıklarını barışmalarını anlatıyordu, öyle bir yerde açmışım ki televizyonu zap yapamadım.

Ömür hanım erkeklerin yanlarında bayan olduğu halde, başka bayanlara kitlenerek bakmalarından ve bundan duyduğu rahatsızlığı anlatıyordu.

Uzun zamandır kafama takılan bir konu olduğundan takıldım kaldım. Fıstık gibi bir hatun olan Ömür, üstelikte dekoltenin dibine vuran bir hatun bile bundan örseleniyorsa, diğer hemcinsler ne yapsın.

Gerçekten çevrede gözleri fel fecir okuyan, x-ray cihazı gibi dolaşan adamlar çok, bir de bunu partnerlerinin yanında yapan, yapabilende cabası.Cesaretelri taktire şayan...

Ayıp, günah gibi mefhumlar, ya da karşıdakini de ( bakıp filmini çektikleri) incitebilecekleri duygusu  kitaplarında yok olsa gerek. Hepsi kadını sadece cinsel kimliği ile görmek istiyor.

Oysa siz başka bir derttesiniz, bir şeyler ifade etmeye çalışırken, adam yolculukta, dekolte bölgenizden başlıyor gözleri gezinmeye, artık hayalinde ne varsa.

Dik dik baksanızda anlamamazlığa, işi doğalarının gereği olguyla yaptıkları inancında.Tabii bazısı bunu yapan. Hepsine böyle bir ithamda bulunmuyoruz.

Çelişkili bir konu aslında, şimdi konuya sebep olan hatun,  zaten dekolteyi kullanan, bana böyle bakın diyen bir kadın, o zaman hedef değişikliği neden bu kadar kızdırmış anlayamadım, yooook hepsi bana baksın demek istiyorsa o zor. 

Bunlar, bu cinsler aynı anda dört beş hatunu x-ray gibi tarar, kitabını yazar.Tekeline alamazsın.Bacağınıda açsan, kafanıda kazısan, o bakmak istiyorsa bakar.

Benim önerim, 

hemcinslerim için ; açıyorsan şikayet etmeyeceksin, bu ülke henüz o moda hazır değil, erkeklere tavsiyem ise, ya gözlük takın, ya da pişkinliğe vurmayın.Adam gibi bakın.

İletişimde göz nerede olması gerekiyorsa orada olsun.

Ayıptır, günahtır, terbiyesizliktir.

Hele yanınızda partneriniz varken yapıyorsanız,  siz başkalarını x-ray gibi tararken sizinkini de başka yerden tarıyorlardır unutmayın.

Gözünüze gönlünüze sağlık.

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Haziran 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar