GÜN BENİM GÜNÜM, YIL BENİM YILIM :)

Annemi kaybettiğimden bu yana geçen altı yılda, ruhum türbülans geçirdi zaman zaman.

Kah yere serildi, kah kara bulutların içine girdi,  kah biraz havalandı gün yüzüne çıkmaya çalıştı. Fırtınaları belli etmemeye çalışsam da,  zor süreçlerden geçtim ve hala geçiyorum.

Bu sene 2014 yılının başında, ‘’bu sene benim senem’’ olacak dedim. O kadar iddialıydım ki, işe ajanda alarak başladım, ajandamın üstünde bile bu yıl senin  yılın yazan J



Acılarımı, hüzünlerimi daha farklı yaşamaya karar verdim. Ergenusumla, eşimle daha farklı zaman geçirmek istedim. Hedeflerimin de ne mutlu ki, bir çoğuna ulaşabildim.

İş odaklı olmanın götürülerine (bazen) tanık olduğumdan, özel hayatıma ivme kazandırdım.

Daha çok gülmeye çalıştım, daha çok gezmeye, daha çok iyi niyete, daha olgunluğa, yaş ve yıl aldıkça kendimce Kemal’e ermeye çalıştım.

Bu süreçte gördüm ki, sen mutlu olduğunda, mış gibi yaptığında bu durumdan rahatsız olanlar bile var.

Sanal mecrada  bir aile fotoğrafı paylaştığında, gelen yorumlardan tutunda, aman koyma nazar değer gibi saçma sapan ikazlara kadar. Sanki olması gereken bu değilmiş gibi. İnsanların bazısı  hep kavga gürültü olsun mu istiyorlar acaba? diye düşündüğüm, şaşırdığım, kafa patlattığım  çok zaman oldu. Bazı kişilerin böyle beslendiğini bazen unutabiliyorum.

Bir ortamda birbirine güzel hitap ettiğinde, çevrendeki densizlerin alaylarına kendince yorumlarına  çok şaşırdım. Siz kaç yıllık evlisiniz, oooo bu ne aşk arkadaş diyen zalimler, enteresan tipler  bile oldu.

Oysa biz hem birbirimizi seviyoruz hem sayıyoruz, keşke birkaç kişiye örnek olabilsek de, aksi durumlarda insanlar tepkilerini koymaktan kaçınmasalar. (Birbirinin gözünü oyan bir çifte de yorum yapabilseler keşke)

Biz,Ergenusumuza tapıyoruz, hayatımızın merkezinde, onunla da böyle ilişkiler içindeyiz, umarım hayatta böyle ilişkiler yaşayacağı, sağlıklı insanlar olur, yamacında. Normal…

Neyse tüm bunları geride bırakarak, es geçerek, insanoğlu diyerek, büyümeye devam ederek,  nefis bir doğum günü geçirdim. 43.yaş günü J

Gün benim günüm, yıl benim yılım.

Sağlık, sıhhat  var ise, hepimiz için böyle olmalı.

İştahınız varsa sevinin, sağlığınız var demektir. Anneniz babanız hayatta ise  sevinin, işiniz varsa sevinin,

yıl sizinde yılınız, gün sizinde gününüz olsun.

Yılın bitmesine daha koskoca dört ay var. Hadi hepiniz silkelenin, yıl sizinde yılınız olsun. Acı olmasın, ölüm olmasın, hastalık olmasın.

Sağlık olsun, neşe olsun, aşk olsun.

Benim bu acılara sünger çekmeye çalıştığım yılımda , ‘’benim yılımda’’,  Ergenus’um Üniversiteyi kazandı, ben ailelerimizle  daha çok ilgilenme fırsatı buldum. Seyahatlerim oldu iç ve dış.

Borç harç , geçim derdi, mücadele, egosal tavırlar bu yılda her zaman ki gibi devam ama;  ben gülmeyi, pozitif olmayı seviyorum.

Zira, hayat öyle kısa ve boş ki,

Özetle, gün benim günüm, yıl benim yılım.

Sevgiyle

G.Banu Kocatepe
10.8.2014





Yorumlar

Popüler Yayınlar