İYİ Kİ DOĞDUM YAHUU :))

NOT: BU YAZI BİR TEŞEKKÜR YAZISIDIR

10 Ağustosta bir yaş daha aldım. Dört dörtlük bir yaştayım.Anladınız siz onu :))))

Sadece bankaların mesajları değil, tüm dostlarımın sanal yada gerçek alemden kutlamaları, beni düşündüklerini göstermeleri paha biçilemez.

Kırk gün kırk gece doğum günü yaptık, sayenizde.Abartmayalım, Üç gün,üç gecede olur canım.

Hepinize sonsuz teşekkürler.

İnsan dostları ve sevdikleri, sevenleri ile bir hayatı omuzluyor.

Hayatın bize ne getireceği belli olmasa da, kendimizi hiç ölmeyecekmişiz gibi düşünüyoruz.Bize bir şey olmaz modun da yaşıyoruz.Umarım olmaz, hepimiz çok ama çok mutlu oluruz.

Bu özel günümden bir kaç gün önce iş arkadaşlarımın gerçekten hazırlıksız yakalandığım sürprizi beni çok duygulandırdı.Güzel dilekleri ve hediyeleri ile beni onurlandırdılar.Pastalar kesildi, gülündü,eğlenildi, yoğun iş dünyasının arasına bir küçük mola verildi.Sayelerinde ağzım kulaklarımdaydı.Ummadığım insanlarda katılmıştı.Müteşekkirim.

Derken o büyük gün geldi, hani çocukluğunuzdaki gibi kendiniz gibi  hissetmediğiniz, sıradan bir gün olan ama doğdunuz gün olan.

Sabah şapır şupur öpüşmelerle başladık güne, ofis arkadaşlarım, can arkadaşlarım hepsi tek tek kutladı, yetmedi gün içinde öpüşme manyağı olduk.Üstüne üstlük kibar seçilmiş hediyeleri ile de beni onurlandırdılar.

Başka ofis arkadaşlarımın çiçekleri, hediyeleri, beni benden aldı götürdü.

Silkelendim, yeniden enerji doldum.Sevilmek sayılmak ne güzel.

Ertesi bir kutlamada başka arkadaşlarımdan gelmesin mi?Ohhhhhhh canıma değsin.

Eşim, oğlumun sürprizleri zaten anlatılamaz.Paha biçilemez videolarım ve ses kayıtları ile beni özel hissettirdiler.Çok romantikti, insanlardan nazar olur nidaları yükseldi.Herkese nasip etsin Yüce Rabbim.

Kardeşim,yiğenlerim,ablam, gerçek annem olmasa da anne dediğim annem kadar sevdiğim kayın validem, enişteler, babam herkese ama herkese çok teşekkür ederim.

Bu sene artık kim tutar beni.

İyi ki doğmuşum yahuu, iyi ki sizlere sahip olmuşum.

Bir tek eksiğim var, eksiği doldurulamaz ama oda kalbimde,yüreğimde,
gece rüyamda kutladı beni. Face book'ta birlikte kutladığımız bana özenle hazırladığı doğum günlerimden birinin resmini paylaştım.

İyi ki doğurmuş canım annem.

Allah hepimize sağlık,sihhat versin birde yazım gazetede yayınlanmazmı, kaymaklı kadayıf tadında bir kutlu doğum haftası geçirdim. BOL KALORİLİ, BOL MORALLİ.

Ben teşekkür etmeyeyim,şükretmeyeyimde kim etsin.

Çok teşekkürler, hep beraber olmak dileğiyle...

Selam ve sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Ağustos 2015











Yorumlar

Popüler Yayınlar