BİR YOL OLMALI



Sürekli bir arayış içindeyim, öğrenmek, yeni bir şeyler keşfetmek, manevi tatmin içerisinde sürekli gelişmek ve yön değiştirmek istiyorum.

Bu sene , Yeni yılda ki hedefim bu yönde olacak diye bir araştırma yapmaya karar verdim.

Gel gör ki bilimsel araştırmalar, arayıştaki kişilerin özellikle 30-35 yaşları arasında radikal kararlar aldığını ve yön değiştirdiğini belirtmiş.Yani bu durumda benim için geçmi oluyor?

Yooo, asla inanmıyorum.

Bir insan karar verirse, yapmak istediği şey çok ütopik olmadıkça, illa hedefe ulaşır.

İş mi değiştirmek istiyorsun değiştirirsin, şu ana kadar yaptığın işin tam tersi bir iş yapabilirsin, yaş sınırlaması olamaz.Yetmiş yaşında asker olamazsın ama böyle uç örnekler dışında ne istersen yapabilirsin.
 
Yeter ki ‘’ama’’ların olmasın, bahanelerin olmasın.

Ben şu ara bu noktadayım.O yüzden her hafta sonu değişik kurslara gidişim.

Bir yol bulmalıyım, bir fark olmalı artık hayatımda. Hem kendim keyif almalıyım, hem daha faydalı olmalıyım. Koşa koşa geleceğim, yaratıcı zekamı kullanacağım bir iş olmalı.Çalışma saatleri uzun olmalı, etrafta benim gibi insanlar olmalı, miskinler değil, eli sürekli saatine bakanlar değil.Şen şakrak çalışmalıyız.Sanırım en sonunda Japonya bana kucak açacak. J

Bir bulsam o işi,o arayışı, o şeyi,  her şey çok güzel olacak.

Dediğim gibi yeni yılda ne yapıp edip, bu açığı bulup, yaşım kaç olursa olsun, yapacağım.Yeter ki sağlık olsun.

Amma maymun iştahlısın diyenleri duyar gibiyim, Maymun iştahlı değilim öyle olsam bir kurumda on beş yıldır çalışıyor olmazdım, bence ben; iş iştahlıyım.Üretim iştahlıyım, öğrenme iştahlıyım.

Zaten ben çok iştahlıyım. :))

Tiyatroya geri mi dönsem, seslendirme mi yapsam, dergide mi çalışsam, doktoraya mı başlasam, kitap evi mi açsam, işletmecilik mi yapsam, resim mi, müzik mi ; ne yapsam.

Bir iş bulacağız illa. Belki iki,üç  iş, ama mutluluk dolu, keyifli, sürekli gelişeceğim, öğreneceğim, eve döndüğümde, eşime kapıyı açtığımda cıvıldayacak kadar mutu bir iş olacak.

2015 bekle beni.

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Kasım 2014

Yorumlar

Popüler Yayınlar