FARKIMIN FARKINDAYIM.



Leyladan geçme faslındayım gibi oldu ama, Bu sabah ben deniz, farkımın farkına vardım, hemde sabah saat tam beşte.

Sağ olsun Lokum ısrarla uyandırıp, üstelikte yanağımı severek, kan uykumdan uyandırıp, sabahın köründe dikti beni ayağa.

Birlikte mutfağa yol aldık, her şey yolunda, kuru maması, sütü, suyu , derdi mama değil belli. Eeee ne istiyor o zaman, biraz kucağıma aldım sevdim, öptüm, sonra kumunu kontrol ettim, o da tamam, şımarıklık mı acaba derdi diyeceğim, ama değil, sabahın beşinde yapmaz böyle işler.

Tüm bunları düşünürken her zamanki gibi senarist kişiliğim, hemde kötü olan devreye girdi.

Lokum bir şeyler hissetti, deprem mi olacak acaba, Baybarsa mı bir şey oldu, hemen koştum Ergenusun odaya, ergenus fosur fosur uykuda terslik yok, tekrar yatak odasına döndük, babamıza baktık (lokumun ve ergenusun babası zat-ı muhterem esas adam Kemal oluyor babamız) ‘’mışıl mışıl’’ anladınız siz onu,  birazda sesli,  uykuda, eeeee nesi var Lokumun, oda da sivri, kelebek, yada herhangi bir haşaratta yok, ama kızımın canı ilgi istiyor.

Kedisi olanlar bilir, bazen böyle gece yarısı adamı ayağa dikerler, sonra sen uykulu uykulu işe gidince, o evde fosur fosur uyur.Gelde tilt olma.

Kötü senaristi herkesi kontrol edip emin olduktan sonra yolladım, geldi iyi sernarist.Bana farkımı farkettirdi.Bahaneyle düşündürdü taşındırdı, kafamdaki bir iki soru işaretini cevapladı, sağ olsun Lokum.

Farkında olmadan takıldığım bir iki kişi geldi gene takıldı kafama. Arızayım ne yaparsınız.

Bana rahatsızlık veren, aslında beraber olmaktan keyif almadığım ama bazı alışkanlıklardan görüşmeye devam ettiğim garip topluluklardan, arkadaş görünen tuhaf tiplerden.

Trinkkkkk düştü birden jetonum.

Neden, devam ediyorum, madem bu yılı 2014 yılını , benim yılım ilan ettim, o halde kendim için iyi bir şeyler yapmaya devam edip, kurtulayım şu parazitlerden dedim.

Alışkanlıklardan vazgeçmenin kolay olmadığını biliyorum, diyet buna en güzel örnek ama bu farklı.Farklıyım o zaman farkımın farkına varıyım.

Sadece hoşuma gidenlerle, bilgi alış verişinde bulunacağım, neşeli vakit geçireceğim, yeri gelince dertleşeceğim, ama illa emin olacağım sayıca az arkadaşlarla yoluma devam edeyim.

Lokum belki de bunu hatırlatmak istiyor. 

Hayat kısa, bulunmak istemediğin ortamlarda asla bulunma. Bulunuyorsan da,  ki;  bu artık mecburiyet (iş ilişkileri, akraba ilişkileri vs) olmadan asla olmayacak, sıkılınca kalk, söylemek istediğini söyle,ya silkelenirler ya onlar gider kimbilir.

Kafaca uyuşmuyor musun, ne gerek var vakit öldürmeye, sinerjiniz, enerjiniz tutmuyor mu, yolla gitsin.

Sen farklısın diyorsanız, farkımın farkına vardım, yaş aldım, yoğruldum, ama geçte öğrendim. Bu sabah itibari ile hayatımda detoks başlasın.

Güzel günlere, yaşasın LOKUM.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Kasım  2014

Yorumlar

Popüler Yayınlar