HİPERAKTİF BEYİNLİLER



Hiperaktif beynim sayesinde, zaman zaman sorunlar yaşıyorum. Hiperaktiflik sadece yerinde duramamakla olmaz, böyle ben ve benim gibilerin ki gibi de olur. Cümleden beynimin yerinde duramadığı belli olmuştur. L

Benim durum, Beynin yerinde duramama hali, sürekli düşünme hali, beyne söz geçirememe hali.

En vahimide,  karşındaki ağır aksaklı beyinliler oluyor. Gıy gıy gıy

Bu tür adamlar , adamlar diyorum çünkü bu kadar uyuşuk kadına henüz rastlamadım, lafın cillığını çıkarıyor, ‘’A’’ demek için, ‘’Z’’ ye kadar gidiyor, oradan dönerken,  sen ruhunu tam teslim edecekken,  tahminini  baştan beri yaptığın ‘’A’’ sonunda kemale eriyor. Şiş,  şiş,  şişşş


Buda bir başarı demek lazım belkide, bu kadar ağdalı, bu kadar düşünerek konuşmak.Yalnız bu çok düşünüp yavaş yavaş geldiğinde kelimeler, istenmeyen kelimeler çıkma ihtimali sıfıra düşmüyor, bunların beyinleri orada saltanatta olduğundan, gene abuk şeylerde çıkabiliyor. Yavaş ve derinden geliyor.

Şimdi diyecekseniz ki, 

- kardeşim bir sürüde ağır anlayan adam var, belki onlar için bu kadar detaya giriyor, bir bardak suda boğuluyor. 

Ama;  ben genede anlayamıyorum, neden olduğunu bilemiyorum. Tahammül edemiyorum. Emme basma tulumba gibi kafa sallamaktan yoruluyorum.

Onun yerine kısa kes sadede gel demek , amcaları silkelemek istiyorum. İçim tükendi amcacım diyebilme lüksü istiyorum.

Bir çırpıda konuşmayacaklarsa, konuş(ama)yacaklarsa, Sonsuza kadar sussunlar istiyorum.
Neyse uzatmayalım, dert belli, kısa keselim Aydın havası olsun.

Sevgiyle, sabırla, umutla...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2015



Yorumlar

  1. Bir de hiç konuşmayanlar var. Onlara ne demeli? Aktuğ

    YanıtlaSil
  2. Bence dilsiz , lal olmak bu ağır beyinlilerden iyidir Sn Aktuğ.Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar