TABU



TABU; Yazının başlığına bakıp toplumsal tabulardan bahsettiğimi zannetmeyin, benim konum, yazıma sebep ‘’tabu’’ , üzerinde +18 yazan oyun TABU.

Hele bu oyunu en küçüğü kırkı devirmiş ‘’bebelerin’’ oynaması evlere şenlik. Yaşların ortalaması kırk, dırt...

Cumartesi akşamı, sekiz  kişi erkekli kızlı, o kadar bunaldık ki , devlet meselelerinden J  hadi Tabu oynayalım dedik, 

Sekiz  kişinin dördü , aklı evvel dediğimiz cinsten,  Elektrik Mühendisi, hepsi zehir gibi, özellikle sayısal zeka yönünden. Biz kızlar ise, Eczacı, yönetici, organizatör, fel fecir, ev hanımı, vs,  sayısal-sözel-duygusal karışık zekalı, derken uyanıklık yaptık, nasılsa bu aklı evveller sayısal zekalı, takımları kız erkek olarak ayıralım dedik.

Kızlar ve erkekler olarak kurdum takımı. Çok akıllıyım ya...

Tabu malum sözel zekalılara daha rahat gelir, anlatamaz bunlar diye kurnazlık yaptık,

Oyun başladı, o ceolar, müdürler, iş sahipleri, sayısal zekalılarda bir atraksiyon, bir coşku, adamlar takır takır anlatıyor kelimeleri. Zamanıda değerlendiriyorlar bayağı al aşağı durumundayız, adamlara atmosfer kelimesimi çıktı, iyonosferden, artı eksi yükten girip, nokta atışı yapıyorlar.Kolon ve koloni kelimelerini anlatırken beden dilleri komikti ama, becerdiler.

Ben takım kurucu olarak önce bir hayal kırıklığı yaşadım ama yılmadım. Baştan mızıkçılık , yapmak yok diyen ben en çok ben mızıktım, hile hurda her yola başvurdum. Ekibide tembihledim, her türlü dala vere var bizde. Adamlar kibar kibar oynayadursunlar, edepsizlik, bağırma, pas deme, çemşirme her şey bizde.

Dört bildilerse kara tahtaya üç yazdım, çelme taktım, yüksek sesle konuştum, pek bir kibardık kız takımı olarak.

Sonuç kadın kısmısı kazandı. J)

Kadının fendi erkeği yendi nidalarıyle hak etmediğimizi zaferi kutladık.

Her şey bir yana, inanılmaz eğlendik, oyunları büyüklerinde oynaması gerektiğine kanaat getirdik, sıradaki toplantıda kareoke var, Allaha emanet.

Artık karga show mu dersin, bizim apartmandan uzak durun mu dersiniz bilemem, biz koca kazıklar artık oyun oynuyoruz, haberiniz ola...

Toplumsal tabulardan uzak, eğlenceli tabulara...

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2015


Yorumlar

Popüler Yayınlar