17 ŞUBAT DÜNYA KEDİ GÜNÜ KUTLU OLSUN...



17 Şubat ‘’Dünya Kedi’’ günüymüş, ve ben unuttum.Üstüne üstlük dün akşam fazla işlerden dolayı ekstra çalıştım ve eve dönüşüm saat 22.00 leri bulduğundan, değil kedi günü, ev ahalisinin bile yüzüne bakacak enerji kalmadığından, duş’tu, dinlenmeydi derken hoop yatağa.

Kediciğimi keşke bu özel gününde alıp daha fazla sevseydim.

Şu anda çok üzgünüm. Bu akşam telafi etmeliyim. En sevdiği mamalardan alıp, mırlamasına, saatlerce mırlamasının keyfine varıp, yerlerde yuvarlanırken koşturmadan, uzun uzun seyredip, gerinme faslı bitince, kollarınma alıp, günün kutlu olsun Lokum diyeceğim.

Her akşam içeri girdiğimde öyle bir telaş içerisinde oluyorum ki, bakamıyorum fazla o güzele, biz böyle hızlı ve koşturmacalı olunca,

Lokumun cilveleri bile bizim eve uygun, her işi şipşak, normal kedi gibi değil ne yazık ki.

Bizi dinginleştirir rahatlatır diye aldığımız kediyi de hiperaktif bir kedicik yaptık. Hiperaktif derken özünü kaybetmedi, günün çoğunluğunu uykuda geçiriyorda , işte bu cilve kısımlarını falan hızlandırılmış icra ediyor.

Güzel kediciğim dünkü kediler günün kutlu olsun, akşam Annen sürprizlerle geliyor.Kedi dostu olmayan okurlar şu an iyice sıyırdı diyorlardır ama, kediciler beni anlar.O benim kızım, bende onun annesiyim.

Bir Lokum kedimin resmini paylaşıyorum sizle, birde en ilginç kedinin.

Kedi dostlarına sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Şubat 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar