LADY GAGA :(



Adımı bugün itibari ile Lady Gaga olarak değiştiriyorum. Öyle Lady Gaga gibi çılgınlık falan değil ha, burada ki çatlağın teki yüzünden.

Adam  ne yapıp edip, bir neden bulup, illa gagalıyor. Üstelikte bu kadar yan gel yatçı varken, benim gibi adama yapıyor bunu.

Aslında sebep belli, çözdüm ben onu, kendisinin burnu Allah affetsin zati gaga gibi ya, huyda kötü olunca, gak gak gak, gagala yavrum gagala.

Besleyip, büyüttüğü ninniler söylediği kargalar bir gagalayacak ki onu görecek gününü.Çok yakın hissediyorum.

Yazmazsam çatlardım, ama işte buda bir çeşit mobbing. 

Mobbing illa cinsel yolla olamaz ki, yıldırarak, üzererek,yorarak resmen mobing yapıyor. Şu ruhsal tacize Türkçe bir ad bulmalılar uzmanlar.

Bu yazıyı yayınlama konusunda kararsızım ama şu an  kendimi rahatlatmak adına elimden başka bir şey gelmiyor.

Neredeyse, çalışkan olmak suç oluyor bazısına. Çünkü kendi akıl edeceği işleri başkası akıl etmiş oluyor,ön plana çıkacağını umarken, başkaası ona çelme takmış gibi oluyor, adam da kuruyor kuruyor, şişiyor, hindi gibi ‘’mr. Mobbing’’ şeklinde dolanıyor.

Tek söylemek istediğim, zehir zıkkım sözler aslında ama, sadece Allaha havale ediyorum. 

Halik bilmezse Malik bilir diyerek,

Mobingden uzak , azimli, enerjili güzel günlere.

Sevgiyle...

G.Banu Kocatepe
Şubat 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar