BENİM OĞLUM


Oğluşum, kınalı kuzum, ömrüm , dert ortağım, akıl küpüm, çok bilmişim ve daha nicesi, gerçekte ağzım böyle laflar yapmasa da, gönlümden geçen, içimin titrediği, hala büyüdüğüne inanamadığım, küçüklüğünden beri ‘’büyük adam edalı’’ oğlum için bir şeyler karalamazsam olmaz.

Bugün doğum günü, yayınlamadan önce iznini almak lazım, atarlı neticede.

Üç yaşındayken cüzdanım çalındığında, sakin ol anne polis karakoluna gidelim diyen, aynı yaşlarda elektrik kesildiğinde markette,  tüm ahaliye boyu küçük kendi büyük aklıyle, endişelenmeyin jenayatöy devyeye girer diyen, yedili - sekizli yaşlarda babası uzak memleketlere çalışmaya gittiğinde benim onu teselli edeceğim yerde, bizim için gidiyor anne diyebilen, ölüm olayları yaşadığımızda, insanlar yaprak gibidir, görevi biten gidiyor anne diyebilen bir adam, işte o günlerde  anladım ruhunun çok büyük ve farklı olduğunu.

Seviyorum seni, yolun, şansın, bahtın, açık olsun.

Sologanımı yineliyorum, istediğin zaman, istediğin mesafede olmak için varız.

İyi ki doğdun benim prensim.

Merhametlim, hayvan severim, kıvırcığım, tembel tenekem, ula ogglumum, kılıbıkım, atarlım, dert ortağım, akıl küpüm, çok yönlü zekalım, araba sevdalım, organizatörüm, ekonomistim J ,ayda bir yaptığımız ana-oğul günlerinin baş aktörü, seni seviyorum.

Hayat sana güzellikler getirsin, nice seneler olsun.

Annen (since 1996 )

G.Banu Kocatepe

Kasım 2016

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar