ALO CADI HATTI 81009996600000000




Aslan Burçlarının 2013 Temmuz yorumunu izledim. Tüm aslanlar cici kız olacakmış. 

İnanmıyorum valla.

İçimdeki cadı bu ara pek aktif zira.

İyi kız olacakmışız astrologların ön görüsü bu yönde. Umarım öyle olur.

Yoksa Bilişim Teknolojilerine başvuru yapıp, Alo Cadı hattı kurulmasını isteyeceğim.

Çünkü çok var cadılardan, sadece benim gibi objektif olup, itiraf edemiyorlar.

Arasınlar ALO CADI’yı , ya da kulüp kurulsun.


Muayen gün var, muyen olmayan gün var, cadı olmak için sebep çok.

Hayat şartları tek başına etken zaten.

ALO CADI Hattında  Banka kredisi ile araba yerine süpürge dağıtsalar mesela.

Daha cadı olmanın yollarını öğretseler.

Süpürgemizle alenen dolaşsak, elleşmeseler o arada.Yada bulaşmak isteyen başına geleceklere razı olsa.

Gerçi genede usul-ü erkan bildiğimizden  her ne kadar cadı desekte kendimize hanımefendi görünümlü çok çeşitli manyaklar var. Sütten çıkmış ak kaşık edası ile dolaşan.

Onlar hangi hattı arar acaba,

ALO HADSİZ
ALO SINIRSIZ
ALO HERBOKOLOG
ALO HANIMEFENDİ GÖRÜNÜMLÜ BİLDİĞİN MANYAK
ALO ARIZA (BU GERÇİ VAR AMA TELEFON HATTI OLMAYANI İÇİN OLMALI)
ALO KAFADAN ARIZA

Ben şimdilik alo cadıyı talep ediyorum. 

Bakarsın astrology bilimi doğru söylüyordur, cadıyı yollarız, cici kız devreye girer.

O zaman da aslanlar gibi ararım ALO CİCİ KIZ’ı J))

Sevgi ile...


Yorumlar

Popüler Yayınlar