KADIN ATASÖZLERİ


Kadın atasözleri olmalı, tarihe geçecek, geçen. Dişi cinsine ait;  daha genç kızlıkta başlayıp, ilerleyen yaşlara süregelen; gerçi biz hanımların büyük çoğunluğu kırktan sonra saymayız ama 0-40 yaş arası diyelim.


Masum yalanlar bile olsa adı kız atasözü olsun;


Üniversite sınavına girip kazanamayan genç kız atasözü;

Sınavda bir karın ağrısı malum günler, şıkları kaydırmışım.

Sağ gösterip sol çaktılar, çok kazıktı.

Eğitim sistemi yetersiz.

Zaten hocalar bana taktı, bende…

 

Şişmanlayıp pantolonların içine giremeyen kız atasözü;

Annem sıcak su ile  (60 DERECE) yıkamış, çekmiş, yoksa kilo almadım.

Su içsem yarıyor.

Vücudumda ödem var.

Özel günlerim.

Yoğunum, spora vaktim yok.

Ben diyetisyenden daha çok şey biliyorum, ama uygulayamıyorum.

Tartı bozuk, yaaaa.

 

Ev toparlayan kız atasözü;

Şansım olsa zaten erkek doğardım.

Öf püfff vallahi ben tek olsam bu kadar dağıtmazdım.

Toz alma diye bir şey olmasaydı.

Şu ütüyü icat edenin…

Nereye koyduysanız oradadır. ( her soru bu kıza sorulur)


Bunun dışında bazı klikleşmiş sözler. Kız penceresinden.


Nazar değdi. (Mutluluğuma, çocuğuma, işime, gücüme, eşime, anama, babama, bla bla biz kadınlara göre, nazar değecek çok şey vardır.)


Benden duymuş olma ama… (Dedikoduya bayılırız.)


Beni kıskanıyor. (Herkes)


Aklıma bu kadar geldi, buda biz kadınların ne kadar masum ve iyi niyetli olduğunu gösteriyor.


Şimdi erkek atasözü yazsaydık, sayfalar yetmez di, değil mi?

Kalın sevgi ile ve biz kadınlar ile…

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar